Cat de important este continutul de calitate in atragerea clientilor prin programele de marketing afiliat?

6 februarie, 2018 | Autor: | Posted in Idei de afaceri

Piata de marketing afiliat se dovedeste a fi din ce in ce mai atragatoare pentru cei care doresc sa castige bani online. Companiile din Romania au inceput sa-si diversifice modul de atragere a clientilor oferind astfel de programe. Acestea reusesc sa prezinte mult mai bine produsele din portofoliul companiilor si sa ajunga la divese segmente de potentiali clienti.

Promovarea prin platformele de marketing afiliat contribuie la cresterea veniturilor beneficiarului, in timp ce acesta plateste pentru rezultatele obtinute. Marketingul afiliat este o modalitate de a ajunge mult mai rapid si mai precis la clienti decat publicitatea obisnuita.

Continutul de calitate – farul calauzitor al clientilor?
Atunci cand alegi sa produci bani prin intermediul programelor de marketing afiliat trebuie sa stii ca:

• Un partener de incredere va contribui la dezvoltarea si consolidarea brandului tau;
• Nu toti cei care se afiliaza la programele de marketing afiliat iti vor oferi rezultate si vanzari ale produselor;
• Alege-i doar pe acei afiliati care ofera continut de calitate clientilor care ajung la produsele tale;
• Analizeaza in permanenta modul de comportament al afiliatilor tai, astfel sa-i poti ajuta cat mai constructiv pe cei care contribuie la dezvoltarea ta ca brand.
Desigur, principalul obiectiv de interes al oricarui beneficiar este profitul. Dar, marile branduri nu s-au construit doar ca urmare a veniturilor obtinute, ci si prin increderea de care se bucura in randul clientilor. De aceea, un afiliat trebuie sa reprezinta exact profilul brandului, dat fiind faptul ca este parte-integranta din acesta.
Tu, in calitate de afiliat trebuie sa stii ca este foarte important sa le oferi clientilor tai continut de calitate. Continutul de calitate poate fi prezentat sub forma de:
• Articole, ghiduri si tutoriale legate de produsele pe care le promovezi;
• Informatii complete si detaliate, bazate pe propriile observatii;
• E-book-uri gratuite despre produsele dipsonibile in oferta de promovoare;
• Prezentarea de comparatii intre produse, care sa fie cat mai pertinente si mai utile clientului.

Clientul tau va deveni clientul companiei ale carei produse le promovezi. Trebuie sa stii cum sa-l fidelizezi pe acesta, astfel incat sa utilizeze intotdeauna codurile tale de afiliat pentru achizitionarea produselor si pe viitor. Oferindu-I continut de calitate, care sa-i fie util si care sa-l ajute sa aleaga un produs asa cum isi doreste, iti va garanta ca data viitoare va utiliza linkurile tale de afiliere pentru a-si achizitiona produsele. Fie ca esti beneficiarul programului de afiliere, fie ca esti afiliat, continutul de calitate va este util amandurora!

Citeste mai multe despre marketing afiliat.

Distribuie postarea
Share

Autor:

This author has published 12 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns