Cum se realizeaza o promovare de marketing afiliat

5 decembrie, 2017 | Autor: | Posted in Internet marketing

 

Programele de afiliere constituie o modalitate la indemana oricui de a castiga bani online. Cu toate ca aceste programe sunt disponibile pentru toti cei care sunt interesati, nu toata lumea se bucura de succes atunci cand incepe genul acesta de activitate. Pentru a reusi in acest domeniu, orice persoana interesata trebuie sa incerce sa identifice cele mai bune optiuni pentru a reusi, in conditiile in care nivelul concurential este foarte ridicat. De aceea, atunci cand este vorba despre succes, primul care trebuie sa depuna toate eforturile in acest sens este afiliatul.

Afiliatul este cel care influenteaza succesul afacerii furnizorului, dar si pe al afacerii sale!

Fiecare pas pe care il efectueaza afiliatul trebuie gandit in mod atent, astfel incat acesta sa-si sporeasca procentul de reusita inca din start. Iata cateva sfaturi care se pot dovedi utile oricarui viitor afiliat, astfel incat acesta sa beneficieze de cele mai bune premize de demarare a afacerii:

  • Alegerea cu atentie a nisei pe care va lucra – identificarea celei mai avantajoase nise in care poate evolua trebuie sa se realizeze in functie de abilitatile sale si de posibilitatea de dezvoltare. Trebuie evitate nisele supra-aglomerate si cele pentru care nu exista posibilitati de extindere si de dezvoltare intr-un mod cat mai benefic pentru afacere.
  • Alegerea platformei/magazinului/afacerii care urmeaza sa fie promovata – etapa documentarii despre furnizorul cu care vei lucra trebuie sa fie atent realizata, astfel incat sa nu existe probleme ulterioare (nefurnizarea unui link de afiliat adecvat, limitare in modul de vanzare si perioada de promovare a unui produs, un comision care nu reflecta in mod exact eforturile depuse de catre afiliat, plata cu intarziere sau neplata comisionului, etc.);
  • Alegerea produsului pentru care se va realiza promovarea – nu trebuie sa se aleaga prea multe produse si nici sa se efectueze o promovare fara sa se studieze in detaliu produsul si publicul-tinta. Daca pretul produsului nu se incadreaza cu veniturile publicului-tinta, atunci acesta trebuie evitat sau identificat un alt produs care se pliaza pe aceste venituri;
  • Alegerea unor furnizori care sunt interesati ca toata lumea sa castige – un astfel de furnizor ii va oferi afiliatului intreg sprijinul de care acesta are nevoie pentru a se dezvolta cat mai rapid si mai bine. Un furnizor echitabil va stii ca ajutandu-l pe afiliat isi va ajuta propria afacere sa se dezvolte.

Atat timp cat sunt respectate aceste sfaturi de baza, afiliatul va reusi sa porneasca cu dreptul in afacerea sa si va stii ca va avea sprijinul furnizorului ori de cate ori are nevoie. Numai in acest fel afacerea se va dezvolta in mod reciproc avantajos.

Citeste mai multe despre marketingul afiliat…

Distribuie postarea
Share

Autor:

This author has published 12 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns