De ce ni se par grele dietele de slabit ?

13 septembrie, 2018 | Autor: | Posted in Diete si regimuri

Dietele de slabit ni se pare grele din cauza ca nu ne informam ce alimente trebuie sa mancam si mai ales ce cantitati. Apelarea la ajutorul unui   personal trainer si evitarea folosirii dietele prestabilite, ne-ar face drumul spre greutatea dorita mult mai usor. Majoritatea cred ca daca nu mancam mai nimic sau o dieta bazata pe salate si excludem total grasimile si carbohidratii asta inseamna o dieta de slabit. Mai exista o categorie de oameni care considera ca proteinele de origine animala sunt daunatoare si daca excludem carnea cu siguranta vom slabi.

Ambele variante sunt total gresite si le auzim de la majoritatea oamenilor, ceea ce face ca o astfel de dieta de slabit sa fie imposibil de tinut. Dupa o perioada de cateva saptamani sau chiar luni de  suprasolicitare a organismului, persoana ce a tinut dieta va incepe sa manance absolut orice ii cade in mana ajungand  repede la kilogramele avute chiar depasind greutatea initiala.

Pe langa o dieta bine pusa la punct e nevoie si de un antrenament fizic ce consta in exercitii atat anaerobe cat si aerobe. Antrenamentele anaerobe ne ajuta sa  ne mentinem masa musculara si tonusul muscular, iar cele aerobe ne vor ajuta sa ardem grasimile. Deci pentru a  avea un succes garantat avem nevoie de: Dieta, antrenamanet cu greutati si antrenament cardio. Numarul antrenamentelor trebuie sa fie cuprins intre 4-6/saptamana.  Odihna este si ea foarte importanta, minimul necesar de somn este de opt ore pe noapte de preferat intre 22-07, intre 22-00 organismul secreta hormonii care ne ajuta sa ne refacem organismul dupa efortul fizic facut.

Cum trebuie sa fie alcatuite dietele de slabit?

Pentru a reusi sa tinem o dieta relativ usor si sa avem energia necesara pentru a face antrenemantele zilnice si treburile cotidiene, dieta trebuie sa consumam alimente ce contin proteine, carbohidrati compleci si grasimi sanatoase.

Proportiile ideale pentru o slabire sanatoasa sunt: proteine 20-30%, grasimi sanatoase 50-70%, iar restul sa provina din carbohidrati complecsi.

Ce fel de antrenamente trebuie sa facem?

Daca dorim sa avem un corp tonifiat pe langa antrenamentele cardio care sunt absolut necesare intr-o dieta, trebuie sa facem si antrenamente cu greutati. Ele ne ajuta sa ne mentinem musculatura in timpul dietei si sa ne dea un aspect mult mai placut corpului. Nu doar acestea sunt avantajele unui antrenament cu greutati ci si arderea grasimilor din timpul antrenamentului. O ora de antrenament cu greutati ne poate ajuta sa ardem pana la 600 de calorii, lucru foarte util deoarece atunci cand vom incepe antrenamentele cardio corpul nostru nu va mai avea resurse si va incepe sa foloseasca grasimile pentru sursa de energie.

Cum ne planificam mesele pe timpul zilei?

In primul rand trebuie sa incepem cu o masa care sa contina proteine, carbohidrati si grasimi, la fel si a doua masa. Iar pe dupa amiaza sa mancam proteine si salate deoarece ele au foarte putine calorii. Mesele trebuie sa fie impartie in 5-6 pe zi iar totalul de calorii sa fie mai mic decat avem nevoie pentru a face organismul sa foloseasca grasimile pentru energie. Acestea sunt cateva idei care v-ar putea ajuta sa tineti o dieta de slabit mai usor. Ca sa slabim nu este nevoie sa ne infometam ci rebuie sa mancam de multe ori, dar in cantitati mai mici si obligatoriu sa facem si sport. Altfel ar trebui sa consumam foarte putine calorii si ne-am simti mereu infometati, iar dietele ni se vor parea extrem de greu de tinut.

Distribuie postarea
Share

Autor:

This author has published 1 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns