O altfel de Dieta Daneza pentru slabit

3 septembrie, 2015 | Autor: | Posted in Nutritie, Sanatate

Stiu, stiu, le-ai incercat pe toate dar nu ai reusit sa slabesti. Ei bine, daca stai pe scaun si te uiti la un antrenament fizic nu inseamna ca o sa slabesti. Trebuie sa participi activ, sa iti gasesti motivatia necesara ca sa o faci, sa ajungi sa realizezi ca sanatatea ta este in pericol (eu vorbesc, care ard in fiecare zi cate un pachet de tigari), sa vrei sa arati mai bine, etc, fiecare stie ce il determina sa vrea sa slabeasca.

Cum am ajuns eu sa vreau sa slabesc? Cu o inaltime de 1.70 si 85 kg, nu ma consider gras. Am oleaca de burta, nici prea mult nici prea putin, doar destula cat sa nu ma mai incapa hainele de cand eram june si fara belele pe cap. De aplecat ma pot apleca sa ma inchei la sireturi, etc… dar, daca ma pui sa ies afara cand sunt peste 22 de grade transpir abundant. Iar daca mai trebuie sa si urc vre-o 3 etaje, sa zicem, cand ajung in varf gafai de zici ca am alergat la maraton. Asa ca am pus totul pe seama greutati prea mari si m-am decis sa slabesc.

Ei bine, am inceput eu sa ma documentez despre ce retete exista sau metode de slabit. Ca si metoda, stim cu totii, sportul este cel mai eficient, combinat cu o alimentatie adecvata si rezolvi problema. Dar, eu sunt lenes, nu imi place nici sa alerg, nici sa merg cu bicicleta, nici alte sporturi si, nici nu am timp de asa ceva.  Asa ca a trebuit sa caut ceva care sa se potriveasca stilului meu de viata.

La marea majoritate a regimelor alimentare conteaza numarul de calorii. ‘Nu manca mai mult de 2000’ si iti aratau diverse alimente si iti faceai tu singur meniul. Sau mai erau alte ciudatenii care iti ziceau sa combini mancarea cu nu stiu ce pastille, sau altele si mai faine, fa post negru, ca sa te purifici prima data. Cine naiba poate sa treaca dintr-o data de la mancat normal la post negru si sa nu lesine pe strada ii dau eu o medalie.

Asa, cu alte cuvinte nu prea am gasit nimic care sa imi placa, pana sa stau de vorba cu un prieten pe care nu il mai vazusem de multa vreme (cam de aceeasi constitutie ca si mine) si care era mult mai suplu decat mi-l aminteam.  Ce facuse el? Urmase o dieta. Era un fel de Dieta Daneza, dar cu destul de multe modificari. Se tine tot 13 zile dar felurile de mancare sunt altele si cantitatile la fel. O sa-i spunem Noua Reteta Daneza de Slabit. Haideti sa o prezint si aprofundam dupa:

Ziua 1.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte

Pranz: 2 oua fierte tari cu spanac (oricat)

Seara: un gratar mare de vita cu salata verde si telina (oricat)

Ziua 2.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte

Pranz: un gratar mare de vita cu salata verde si fructe (oricat)

Seara: Sunca de Praga

Ziua 3.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte cu paine intermediara (1-2 felii)

Pranz: 2 oua fierte tari cu salata verde si rosii (oricat)

Seara: Sunca de Praga si salata verde

Ziua 4.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte si paine intermediara (1-2 felii)

Pranz: 1 ou, morcovi fierti sau cruzi si schwaizer

Seara: fructe cu iaurt

Ziua 5.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte si morcovi cruzi razi cu lamaie

Pranz: peste fiert si rosii

Seara: 1 gratar de vita si salata verde

Ziua 6.

Dimineata: o cafea fara zahar si lapte si paine intermediara

Pranz: pui la gratar

Seara: 2 oua fierte tari si morcovi cruzi, sau fierti

Ziua 7.

Dimineata: ceai cu lamaie

Pranz: un gratar mare de vita si fructe

Seara: orice

Iar pana la ziua 13 se reiau pasii de la 1 la 6.

 

Partile buna:

  • Acolo unde scrie oricat, chiar inseamna oricat. Mananci din chestia aia oricat de mult vrei, pana ajungi sa te saturi;
  • Acolo unde scrie orice, chiar inseamna orice, din pacate este doar o singura pozitie de genul acesta, iar eu unul nu m-am abtinut si meniul meu a fost cartofi prajiti (pe bune);
  • Nu stai sa numeri caloriile;
  • Nu mananc dimineata, asa ca nu am avut probleme sa respect in fiecare zi cererea;
  • Mancarea e gustoasa, se pot adauga condimente. Evident nu exagerati cu sarea;
  • Ce dai jos nu mai pui inapoi.

 

Partile rele:

  • Daca nu iti place cafeaua, nu merge inlocuita cu ceai;
  • Nu contine multe fibre, asa ca trebuie bauta multa apa pentru a nu te constipa;
  • Dupa ziua a doua deja ma simteam ca o capra de la atata salata mancata (eu imi faceam calumea, sa ma satur);
  • Desi e multa mancare te simti in continuare flamand, iar daca se intampla sa nu-ti placa ceva si sari peste meniul ala, atunci vei fi si mai si;
  • Daca esti pe drum o sa-ti fie mai dificil sa te ti de ea;
  • E bine sa fie doua persoane care se apuca impreuna pentru a va sustine unul pe celalalt.

Cam asta ar fi. Partile rele poate sunt mai multe, dar sunt suportabile.

Ce rezultate am avut eu? Stiu ca reteta asta promite pana la 20 de kg scazute in astea 2 saptamani si probabil este adevarat daca combini regimul cu un program de exercitii fizice. La mine a fost o scadere de 5 kg. Acum, dupa aproape o luna de cand am terminat pot spune ca am ramas cu aceeasi greutate, ceea ce ma si interesa. App, la prietenul meu rezultatul a fost de 8 kg scazute. Zice ca a pus inapoi 2, dar tot zic ca este bine.

Astept pareri, pro sau contra, si rezultatele obtinute.

Spor la slabit!!!

Distribuie postarea
Share

Autor:

This author has published 86 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns