Tot ce trebuie să știi despre promovarea produselor pe Amazon și despre cea mai căutată afacere la momentul actual!

1 august, 2018 | Autor: | Posted in Afaceri, Comert

Produsele sponsorizate/promovate pe Amazon sunt și vor continua să fie unul dintre cele mai puternice instrumente pentru promovarea vânzărilor incipiente de către vânzători.

Pentru cei care nu sunteți familiarizați cu acești termeni sau această platformă,  „Sponsored Products” (produsele promovate) există în cadrul Amazon Marketplace și conduc traficul către o anumită pagină de detaliu a Amazonului.

Anticipăm o creștere a costului pentru acest serviciu, pe măsură ce mai mulți vânzători intra pe piață, promovând o creștere a cererii. Ca răspuns, vânzătorii vor trebui să se bazeze pe campanii sofisticate de marketing plătite și pe strategii de depășire a concurenței.

 

Ce este produsul Amazon sponsorizat?

Înainte de a intra în strategii avansate de vânzări, să discutăm despre blocurile de produse sponsorizate și despre impactul acestora asupra vânzătorilor.

„Sponsored Products” este o platformă PPC „Paid Per Click”, care există în cadrul Amazon Marketplace și conduce trafic către o pagină de produs a Amazon.

Produsele sponsorizate influențează, de asemenea, prezența generală a vânzătorului prin intermediul unui program de accelerare pentru ASIN-urile cu o expunere mai recentă sau cu un nivel scăzut de expunere, sporind astfel capacitatea de descoperire pentru ofertele de tip Buy Box și care îți poate oferi un „boost” vânzărilor tale.

În funcție de obiectivele pe care le au, vânzătorii Amazon pot construi campanii pentru a lansa un produs nou sau pentru a prezenta produse sezoniere sau în trend.

Cu ajutorul produselor sponsorizate, vânzătorii vor trebui să determine cât vor să cheltuiască, la ce perioadă de timp vor să facă publicitate și la ce produse doresc să facă această campanie.

 

Structuri de campanii

Există două moduri de a-ți crea și gestiona campaniile în cadrul produselor sponsorizate –  Automat și Manual

  • Direcționarea automată localizată în Managerul de campanii pentru produse sponsorizate permite vânzătorilor să facă schimbări mai ușor. Prin direcționarea automată, Amazon orientează anunțurile către toate căutările relevante ale clienților pe baza informațiilor despre produse.
  • Direcționarea manuală este un proces prin care vânzătorii stabilesc manual opțiunile de cuvinte cheie pentru campaniile publicitare pentru produse sponsorizate.

Sfat: Direcționarea automată permite vânzătorilor să ignore procesul de selectare a cuvintelor cheie, în timp ce direcționarea manuală permite vânzătorilor să identifice în mod explicit cuvintele cheie pentru căutările pe care le afișează anunțurile lor.

În continuare vei putea învăța despre CUM SĂ SETEZI CAMPANIILE DE PROMOVARE PE AMAZON, pentru a-ți promova produsele și pentru a face cât mai multe vânzări cu acestea în afacerea ta online. Sunt trei etape mari în acest proces:

  1. Începe cu Campanii automate
  2. Găsirea cuvintelor cheie
  3. Construiește campaniile manuale

Daca dorești să afli mai multe despre cum se face fiecare etapă, cum poți avea succes în acest proces, urmărește continuarea articolului pe blogul companiei noastre. Intră aici și caută articolul la blog. Profesioniștii noștri te vor ajuta să înțelegi mai multe.

 

Distribuie postarea
Share

Autor:

This author has published 27 articles so far. More info about the author is coming soon.

Lasă un răspuns