Ce este o agenție de marketing digital?

Ce este o agenție de marketing digital?

Oricine intră acum în această lume digitală pentru a-și promova afacerea se poate pierde în mijlocul atâtor concepte și funcții, cum ar fi marketingul de conținut, traficul plătit, SEO și multe altele.

În acest fel, angajarea unei agenții de marketing digital care să se ocupe de această parte poate fi una dintre cele mai bune soluții pentru o afacere, la urma urmei, oferă un serviciu complet care acoperă toate aceste segmente.

Vrei să înțelegi mai bine serviciile tale și cum să le alegi pe cele mai bune pentru compania ta? Citiți acest articol până la sfârșit!

Ce este o agenție de marketing digital?

Agenția de marketing digital este responsabilă de coordonarea strategiilor de marketing utilizate de o companie pentru a atrage, păstra și păstra clienții pe internet.

Întrucât este un serviciu externalizat, agenția nu are legături sau exclusivitate cu un singur brand, putând deservi mai multe companii în același timp.

În plus, iată câteva dintre serviciile oferite de o agenție de marketing digital:

  • Managementul rețelelor sociale;
  • Dezvoltare site și aplicații;
  • Tehnici SEO ;
  • Producerea de conținut digital — postări, articole, cărți electronice, infografice…;
  • Planificarea strategică a acțiunilor de marketing;
  • Reclame în Google Ads și Facebook Ads;
  • Servicii cloud.

De ce ar trebui să angajez o agenție de marketing digital?

Potrivit cercetărilor efectuate de Thinkwithgoogle, 63% dintre experiențele de cumpărături încep în lumea digitală .

Cu alte cuvinte, fără o prezență online, compania ta tinde să-și piardă clienți în fața altor mărci care au știut să investească în lumea digitală – este ca și cum ai pescui fără momeală lângă cineva cu o găleată plină de viermi.

Cu toate acestea, nu este suficient să creezi un site web sau un profil Instagram și să aștepți ca rezultatele să apară magic.

Pentru a atrage publicul potrivit, este, de asemenea, necesar să implementăm strategii eficiente de marketing digital .

Cel mai bun mod de a atinge acest obiectiv este angajarea unei agenții de marketing, care, pe lângă rezultate, oferă și următoarele avantaje:

Asistență din partea profesioniștilor de specialitate

În timpul implementării strategiilor de marketing, este obișnuit ca firma să aleagă să angajeze un singur profesionist, care este responsabil cu executarea tuturor strategiilor.

Chiar dacă acest angajat oferă un serviciu de calitate, nu poate oferi un serviciu la fel de complet precum cel al unei agenții de marketing digital, compusă din profesioniști specializați în fiecare domeniu — producție de conținut, SEO, SEO local , copywriting etc.

Astfel, fiecare membru al echipei va fi dedicat pe deplin unei singure sarcini, avand mai mult timp, atentie si calitate in indeplinirea atributiilor de serviciu.

Utilizarea strategică a bugetului

Cu o strategie de marketing digital ineficientă , compania ta poate pierde mulți bani investind în tactici care nu generează rezultate.

Cu toate acestea, profesioniștii unei agenții de marketing digital sunt capabili să gestioneze și să aplice bugetul într-un mod strategic, datorită cunoștințelor și experienței de piață.

Așadar, pe cât necesită o investiție inițială mai mare, angajarea acestui serviciu specializat ajută la reducerea costurilor pe termen lung, sporind rezultatele.

Acces la resurse și instrumente inteligente

În lumea marketingului digital, există numeroase instrumente folosite de profesioniștii din domeniu. De exemplu:

  • Software de automatizare;
  • declanșare e-mail;
  • sistem CRM ;
  • Manager de cuvinte cheie plătit ;
  • Instrumente SEO .

Pe lângă faptul că sunt super eficiente, aceste resurse ajută la luarea deciziilor atunci când se creează o strategie și facilitează rutina sectorului de marketing.

Cu toate acestea, deoarece majoritatea acestor instrumente sunt plătite (și scumpe), companiile mici sau startup-urile nu pot profita de toate beneficiile lor.

Și, atunci când angajezi o agenție, ai acces la toate aceste caracteristici, beneficii și rezultate oferite.

Brand aliniat cu tendințele pieței

În lumea digitală, schimbările au loc foarte repede. Până la urmă, fără obstacolele de comunicare generate de granițe, informațiile sunt transmise instantaneu.

Astfel, dacă compania dumneavoastră nu este la curent cu noile tendințe, va rămâne în urmă.

Întrucât agențiile de marketing digital sunt 100% introduse în lumea online, compania care are acest parteneriat va fi mereu atentă la noutățile pieței.

În plus, cu experiența și cunoștințele profesioniștilor în marketing, afacerea ta va ști să folosească cât mai bine fiecare tendință, evitând să fie „cringe” sau chiar „flop”.

Când să angajezi o agenție de marketing digital?

Compania ta vrea să ajungă la mai mulți oameni și să crească vânzările? Deci, acesta este momentul ideal pentru a angaja o agenție de marketing digital.

După cum am menționat mai devreme, cu acest serviciu afacerea dvs. va avea acces la un plan strategic de marketing, capabil să vă sporească rata de conversie a clienților potențiali .

Un alt scenariu potrivit pentru angajarea unei agenții este atunci când doriți să începeți o prezență digitală – chiar asigurând rezultate consistente încă de la început, stabilind afacerea pe piață cât mai curând posibil.

În plus, acest serviciu este recomandat și companiilor care aplică deja strategii interne de marketing digital, dar nu generează rezultatele așteptate.

Cu alte cuvinte, este timpul să ne luăm rămas bun de la „do it all” și să salutăm o echipă specializată și completă!

Vedeți mai jos și alte momente în care compania dvs. ar trebui să angajeze o agenție:

  • Doriți să obțineți rezultate mai bune într-un timp scurt;
  • Prezența digitală a afacerii este slabă, cu un angajament redus;
  • Compania dumneavoastră nu cunoaște – sau poate defini – clientul ideal;
  • Sectorul de marketing are acces limitat la principalele resurse ale zonei;
  • Există dificultăți în analizarea și gestionarea valorilor fiecărui rezultat.

Cum să angajezi o agenție de marketing digital?

Cu o căutare rapidă pe Google, veți găsi mai multe agenții de marketing digital.

Cu toate acestea, înainte de a face această cercetare, este important ca compania dvs. să definească clar obiectivele pe care dorește să le atingă cu aceste strategii digitale.

Pe lângă filtrarea căutării, aceste informații vor fi importante și în timpul unei alte etape a angajării: contactarea agenției.

Până la urmă, odată stabilite obiectivele, va fi timpul să revenim la Google și să separați agențiile care prezintă cele mai consistente rezultate (verificați cazurile de succes) și care vă oferă soluțiile pe care le căutați.

Ai făcut lista celor mai bune agenții de marketing digital? Luați legătura cu ei și explicați-vă nevoile și obiectivele afacerii dvs.

In final compara propunerile, alegand-o pe cea care ofera serviciile necesare pentru ca obiectivul tau sa fie atins.

La ce să te aștepți de la o agenție de marketing digital?

Descoperă mai jos principalele rezultate generate de cele mai bune agenții de marketing digital din România și folosește aceste informații ca bază pentru cercetarea ta!

Cunoașterea strategică a pieței

Cunoscând piața și concurența, vei avea o bază de înțelegere a fiecăreia dintre etapele cu care se confruntă compania, pe lângă cunoașterea strategiilor capabile (sau nu) să genereze rezultate.

Agenția de marketing digital realizează acest studiu într-un mod strategic, făcând actualizări frecvente – astfel încât compania dumneavoastră să nu fie lăsată în afara principalelor tendințe.

Producerea de conținut relevant

Marketingul de conținut este una dintre principalele strategii utilizate în lumea digitală, în diverse formate și social media, având ca scop atragerea potențialilor clienți.

Dar… nu este suficient doar să produci. Este necesar să creați conținut interesant pentru persoana, care vorbește aceeași limbă și să-l convingeți să continue pe site-ul dvs., până la atingerea ultimelor etape ale călătoriei consumatorului .

Unul dintre serviciile oferite de agenții este tocmai crearea de conținut, de către profesioniști specializați în toate strategiile din acest segment, precum SEO.

Gestionarea eficientă a rețelelor sociale

Pe lângă producția de conținut, rețelele sociale au nevoie și de un management eficient pentru a genera rezultate.

Prin urmare, multe agenții de marketing digital au pregătit profesioniști pentru a gestiona aceste rețele sociale – faimoasa rețele sociale.

Creșterea ratei de conversie

Cu ajutorul unor profesioniști de specialitate, resurse și strategii eficiente, agențiile generează o rată de conversie mai mare pentru clienții lor, care se reflectă direct asupra veniturilor pozitive ale afacerii.

Managementul rezultatelor

Valorile sunt esențiale pentru a analiza ce strategii generează de fapt rezultate.

Cu toate acestea, nu toată lumea poate înțelege și măsura aceste informații, continuând să insiste pe soluții ineficiente.

Deci, ultimul avantaj al angajării unei agenții de marketing este că această echipă va putea să înțeleagă și să folosească toate datele — îmbunătățind rezultatul final și optimizând utilizarea bugetului.

Care este cea mai bună agenție de marketing digital?

Cele mai bune agenții de marketing digital din Brazilia vor fi cele care se potrivesc afacerii tale, adică care au strategii aliniate viziunii tale.

La urma urmei, profesioniștii angajați trebuie să fie capabili să vizualizeze și să exprime valorile mărcii dvs. în fața publicului, ajutându-vă să vă conectați cu clientul ideal.

Un alt factor decisiv este și calitatea serviciilor oferite de agenție, care poate fi atestată în cazurile de succes — care demonstrează dacă strategiile folosite de agenție au ajutat deja alte companii să obțină rezultate performante.

Există și alte sfaturi care vă pot ușura alegerea, consultați-le mai jos:

Cum să alegi o agenție

Cel mai bun lucru este să cauți agenții mai mari, cu mai multă experiență pe piață, care, în ciuda faptului că deservesc un public mai puțin specific, știu să orienteze bine strategiile pentru fiecare piață.

Și toate aceste informații le afli contactând agențiile și organizând întâlniri!

Vorbește cu acești profesioniști, ascultă-le propunerile și apoi analizează-le pe cele care se potrivesc atât cu realitatea financiară a companiei tale, cât și pe cele care se potrivesc cu valorile tale.

Și bineînțeles: comparați portofoliul fiecărei agenții, acordând o atenție deosebită rezultatelor generate de strategiile acestora.

Construiți un parteneriat puternic și solid, astfel încât afacerea să poată profita la maximum de avantajele de a avea o agenție de marketing digital alături.

Faceți cunoștință cu vânzările ridicate

Creativ24 este o agenție de marketing digital și design creativ cu aproape 20 de ani de experiență. Suntem specializați în principalele soluții digitale de pe piață — crearea de pagini webmarketing onlineoptimizare SEO, Google ADS și linkuri sponsorizate.

Proiectele dezvoltate de agenția noastră urmăresc să atragă și să păstreze loialitatea, prin cele mai eficiente strategii de marketing digital, generând rezultate deosebite pentru clienții noștri.

Creativ24 ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *