Startup-ul Noah Watches este o companie lansata de doi antreprenori tineri, in anul 2016, avand ca obiect de activitate realizarea de ceasuri de mana. Insa nu orice fel de ceasuri de mana, ci ceasuri din lemn.
Ei bine, la doar doi ani de la lansarea firmei, Noah se pregateste sa „rupa” in doua piata cu un smartwatch hibrid care sa incoroneze deja succesul rasunator al brandului si cifra de afaceri de depaseste un sfert de milion de euro.
Cat va costa noua ceas?
Un ceas obisnuit Noah porneste de la 199 de euro, iar cel mai scump produs vandut sub umbrela acestui brand a valorat 600 de euro, acesta fiind un ceas special. Acesta din urma a avut 48 de microcistale inserate manual pe cadran si un design special.
Noul ceas va fi insa mai accesibil. Asta deoarece nu sunt interesati neaparat de preturi, cei de la Noah. Povestea lor pleaca din dorinta de a realiza ceva special. Anual, acestia pot produce circa 3000 de ceasuri din lemn, pe care le pot distribui in cele 5 magazine infiintate pana acum. Insa visul celor de la Noah este sa se extinda spre un nou capitol.
Astfel au realizat deja primele prototipuri de ceasuri hibrid care au fost date in testare. Produsul final va fi prezentat cu ajutorul Kickstarter, cea mai mare platforma de crowdfunding la nivel global. Aceasta va fi utilizata pentru a anunta international produsul, in peste 10 tari, dar si pentru a oferi posibilitatea achizitionarii editiei de lansare catre early-adopters – cei mai conectati la tehnologie si la inovatie.
Ce functii va avea smartwatchul?
Vor exista doua game ale acestui ceas. Vor fi variantele business, reprezentate de un ceas hibrid ce poate fi purtat cu usurinta la birou, avand integrata si functia phone call, iar a doua varianta va fi dedicata persoanelor active, care doresc sa poarte ceasul inclusiv atunci cand fac sport.
Provocarile nu se opresc insa aici. Cei de la Noah isi incurajeaza suporterii sa le fie alaturi. Astfel, fiecare dintre noi poate fi alaturi de Noah pentru denumirea ceasurilor. Pocesul de naming se va realiza in urma unor sedinte de brainstorming, in care antreprenorii includ si clientii interesati, care pot veni cu idei.
Lasă un răspuns