Cum afectează designul responsiv SEO site-ului dvs

posted in: Copywriting | 0
Am trecut de la un peisaj axat pe computer/desktop la unul în care platforma mobilă domină cea mai mare parte a industriei online, impactând SEO site-ului dvs. 

Internetul este un domeniu în continuă schimbare și, în ceea ce privește trecerea de la dispozitivele mobile la motoarele de căutare, platforma mobilă a depășit în mod oficial desktop-urile ca dispozitiv de primă alegere pentru navigarea pe web.

Pentru a avea un site web responsive de succes , trebuie să luați în considerare diferitele dispozitive pe care oamenii le folosesc pentru a naviga pe internet, astfel încât să puteți acoperi toate opțiunile cu un design responsive care ajustează conținutul la diferite dimensiuni de ecran.

Acest lucru este important deoarece doriți ca toți vizitatorii dvs. să aibă o experiență grozavă pe site-ul dvs., indiferent de dispozitivul pe care îl accesează.

Deși toate acestea probabil că au sens pentru tine, s-ar putea să te surprindă totuși să auzi că designul receptiv afectează în mod direct și scorul tău SEO. Iată o listă de beneficii SEO pe care le veți obține odată ce implementați acest tip de design.

Mai mult trafic mobil către site-ul dvs. web

Primul rezultat cel mai important al designului responsive este creșterea traficului mobil.

Navigarea pe mobil a crescut constant de ani de zile, iar în 2016, conform unui raport din octombrie, a reușit să depășească navigarea pe desktop cu un avans de 51,3%.

Aceasta înseamnă că telefoanele mobile au devenit un punct de interes major pentru nenumărați dezvoltatori, iar optimizarea mobilă a devenit standard în arena web designului.

Prin urmare, folosind designul responsive pe site-ul dvs., deschideți ușa pentru majoritatea utilizatorilor de web în zilele noastre, ceea ce vă îmbunătățește, evident, scorul SEO.

Încărcare mai rapidă a paginii

Vorbind despre navigarea pe mobil, viteza a devenit recent un factor important de clasare SEO pentru Google.

Odată cu introducerea principiului mobile-first, Google a anunțat că viteza de încărcare a paginii va deveni o parte importantă a SEO, începând cu iulie 2018.

Deși rezultatele nu sunt la fel de evidente de la început, investiția în determinarea vitezei paginilor site-ului dvs. la începutul dezvoltării este o modalitate bună de a vă pregăti pentru viitor.

Deci, unde se încadrează designul responsive? Încărcarea unui site web complet pe un ecran mai mic nu este doar ineficientă și frustrantă pentru utilizator, ci este și extrem de lentă.

Designul responsive condensează paginile, făcându-le mai mici și, prin urmare, mai ușor de încărcat.

Unii oameni susțin că paginile mobile accelerate (AMP) sunt o alegere mai bună decât designul responsive, deoarece sunt mult mai rapide. Cu toate acestea, AMP-urile au unele dezavantaje, cel mai mare fiind că funcționează doar cu conținut static, așa că dezvoltarea site-urilor receptive poate fi totuși o alegere mai sigură.

Reduceți rata de respingere

Desigur, vizitele pe site nu înseamnă nimic dacă rata de respingere este extrem de mare.

Aceasta înseamnă că un număr mare de vizitatori care vă vizitează site-ul pleacă imediat din cauza experienței generale proaste.

Multe agenții de SEO profesionale recomandă designul responsive ca mijloc de reducere a ratei de respingere și, prin urmare, de îmbunătățire a clasamentului în motoarele de căutare.

A avea un design responsive nu numai că te va ajuta să ai un design atractiv, ci te va ajuta și să-ți livrezi conținutul pe o pagină organizată, ușor de înțeles, clară și curată în general.

Crește gradul de utilizare al site-ului

Nu ar trebui să vă surprindă că experiența utilizatorului afectează foarte mult SEO.

La urma urmei, pentru cine faci site-ul dacă nu te concentrezi pe oameni? Utilizatorii trebuie să poată vedea întregul conținut pe orice ecran și să îl navigheze cu succes.

Totul este despre primele impresii.

Nu doriți ca vizitatorii dvs. să se lupte cu mărirea, derularea sau orice altceva, indiferent de dispozitivul lor de navigare preferat.

În cazul în care nu simțiți că utilizarea este atât de importantă pentru un site web de succes, un articol Forbes citează un studiu care spune că o interfață de utilizator bună poate crește ratele de conversie de la 200 la 400%. Deci, merită să te gândești la bunăstarea vizitatorilor tăi.

Evitați conținutul duplicat

În cele din urmă, unul dintre beneficiile care reiese din însăși definiția designului responsive site-ului web este că împiedică Google să vadă conținut duplicat pe site-ul dvs. și să vă penalizeze pentru acest lucru.

Când creați două versiuni separate ale site-ului dvs. (una pentru desktop și alta pentru navigarea mobilă), Google vă poate vedea ca două site-uri cu același conținut.

Designul receptiv vă permite să utilizați o singură locație care se potrivește tuturor dimensiunilor.

Deoarece veți avea un singur link către toate versiunile site-ului dvs., crearea de linkuri devine mult mai simplă și, prin urmare, clasarea dvs. SEO crește mai ușor.

Concluzie

În cele din urmă, totul se rezumă la a ajuta utilizatorii să aibă o experiență mai bună folosind site-ul dvs., ceea ce, la rândul său, vă îmbunătățește în mod dramatic scorul SEO.

Frumusețea designului de site web responsive constă în simplitatea și tendințele sale de economisire a timpului, ceea ce îl face încă o alegere puțin mai bună decât alternativele, deocamdată.

Cu toate acestea, lumea designului web este în continuă schimbare și poate că am putea vedea un concept superior cândva în viitor.

Creativ24 ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *