Dacă vă gândiți să vă faceți site-ul să apară în căutarea Google, găsiți sfaturi valoroase aici.
Apariția în căutarea Google este unul dintre cele mai mari vise pe care le au proprietarii de site-uri online.
Și asta, pe prima pagină, pentru că să ne confruntăm cu oameni care nici măcar nu se deranjează să verifice site-urile care vin pe a doua pagină de căutare Google.
Dar cum poți atinge acest obiectiv pentru tine?
Asta vom discuta astăzi. Dacă vrei să apară în căutarea Google și asta și pe prima pagină, atunci citește mai departe pentru a afla cum.
S-a constatat în multe tipuri de căutări că oamenii nu merg în mod normal la a doua pagină a Google când caută ceva. Doar atunci când caută ceva foarte specific, apelează la a doua pagină.
Deci, asta înseamnă că, dacă vrei ca site-ul tău să fie vizibil, atunci trebuie să te asiguri că este poziționat mai bine, iar conform tacticii SEO este foarte important să clasați cel puțin prima pagină în căutarea pe Google. .
Să înțelegem acum cum funcționează Google, deoarece acest lucru vă va ajuta să înțelegeți procesul prin care site-urile web apar în Căutarea Google.
Cum funcționează căutarea Google?
Principalul lucru pe care ar trebui să-l recunoașteți despre Google este că Google nu este lumea reală a web-ului sau a internetului, este doar un motor de căutare. Acest lucru vă va duce la faptul că, dacă site-ul dvs. web nu apare pe Google, asta nu înseamnă că nu funcționează pe web.
Site-ul dvs. poate fi livrat live pe web fără a fi afișat în căutarea Google pentru un anumit cuvânt cheie.
Acum, să înțelegem cum funcționează Google.
De fapt, Google are cadre computerizate pentru PC care funcționează non-stop, care vizitează în mod arbitrar site-uri de peste tot pe web, iau vizualizări ale fiecărei pagini și apoi le înregistrează în baza de date uriașă.
Ca o caracteristică a previzualizării fiecărei pagini a site-ului, cadrul Google examinează fiecare cuvânt și alte substanțe de pe o pagină a site-ului, cum ar fi fotografii, înregistrări, audio și așa mai departe, pentru a decide subiectul specific al paginii. .
În plus, Google folosește și aceste informații colectate pentru a afla ce pagini apar pe site, comanda dvs. etc. pentru anumite cuvinte cheie introduse în bara de căutare.
La sfârșitul zilei, algoritmii Google vor afla care pagină web este cea mai importantă pentru un anumit cuvânt cheie și o vor arăta mai întâi. În acel moment, arată a doua pagină cea mai aplicabilă, iar apoi ciclul continuă.
Rezumatul ulterior al paginilor site-ului este cunoscut sub numele de Pagina de rezultate ale motorului de căutare (SERP).
Următorul lucru pe care trebuie să-l înțelegeți aici este cum puteți obține site-ul dvs. pe Google, deoarece acesta va fi pasul principal pentru a permite site-ul dvs. să apară în Căutarea Google. Așa că hai să ne adâncim și în asta…
Cum puteți aduce site-ul dvs. la Google?
Pentru a începe, trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. a fost indexat de Google.
Pentru a vedea dacă s-a făcut sau nu, trebuie să tastați site:yourdomain.com în caseta de căutare Google.
În cazul în care vedeți o listă a paginilor de pe site-ul dvs., în acel moment Google tocmai a enumerat site-ul dvs. și va continua să îl viziteze din când în când pentru a verifica diferitele actualizări pe care le faceți site-ului dvs.
Dacă site-ul dvs. nu este indexat, trebuie să îl trimiteți aici: http://www.google.com/addurl. În 1 sau 2 săptămâni, Google vă va vizita și arhiva site-ul.
De asemenea, rețineți că Google va afișa numai pagini de pe site-uri care sunt importante pentru cuvântul cheie căutat de către cei care caută.
De aceea, pasul inițial este să vă asigurați că conținutul paginii site-ului dvs. este identificat cu cuvintele cheie pe care publicul dvs. le va introduce în caseta de căutare. În cazul în care nu este, sunt șanse ca Google să nu demonstreze acest lucru.
Apoi, a afirma că site-ul tău nu apare pe prima pagină a Căutării Google nu înseamnă că nu apare nicăieri. Puteți găsi site-ul dvs. pe oricare dintre diferitele pagini cu rezultate ale motoarelor de căutare.
Odată ce ați făcut asta, trebuie să înțelegeți de ce nu vă clasați pe prima pagină a Google. Deci haideți să ne adâncim și în asta.
De ce nu te poziționezi bine pe Google?
Pentru a ști cum să arăți bine în căutarea pe Google, primul lucru pe care trebuie să-l știi este de ce nu te poziționezi bine.
Singurul motiv pentru care este cel mai grav este că nu ești un expert. Trebuie să înțelegeți că există unele dintre regulile SEO stabilite pe care trebuie să le cunoașteți.
Diferitele domenii de profil înalt care conduc motorul de căutare urmează ghidul SEO care a fost acolo de secole.
Deci, de ce aveți nevoie pentru a apărea în Căutarea Google?
1) Cuvintele cheie
Trebuie să înțelegeți cu mare atenție conceptul de cuvinte cheie. Încercați să alegeți destul de des cuvintele cheie cu coadă lungă.
Se știe că aceste cuvinte cheie au conversii mult mai mari, conform ghidurilor SEO.
Se spune că Amazon câștigă aproximativ 57% din conversie din aceste cuvinte cheie cu coadă lungă. Deci acestea sunt o opțiune excelentă pentru a obține niște clasamente serioase în motoarele de căutare.
2) Stăpânește arta cuvintelor cheie
Dacă sunteți în lumea web de ceva vreme, atunci probabil că ați auzit despre cuvintele cheie de care toată lumea este atât de fascinată.
Când vine vorba de apariția pe Google, aceste cuvinte cheie au multe de făcut.
Acesta este unul dintre motivele principale pentru care cuvintele cheie tind să fie unul dintre cei mai populari factori pe Google.
Trebuie să vă investiți timpul și efortul în a decide cuvintele cheie potrivite care vor ajuta Google să vă găsească site-ul într-un mod mai bun.
3) AdWords
Pentru AdWords, trebuie să plătiți. Dar acesta este un truc grozav pentru a deveni foarte vizibil pe motoarele de căutare. Se spune că vă oferă trafic mult mai mare decât cele organice.
4) Postări fără blog
Astăzi, marketingul de conținut are aproximativ 62% succes și cost-eficient. Acesta este motivul pentru care un număr maxim de persoane sunt cel mai interesate de conținutul site-urilor lor.
Trebuie să scrii mai multe postări pe blog decât concurenții tăi, astfel încât să poți atrage mai multă atenție și, prin urmare, clasamentul tău se poate îmbunătăți foarte mult.
5) Fiți evaluat
Site-ul dvs. este ceva care vinde un produs sau un serviciu? Cu siguranță ar trebui să vii pe site-urile de recenzii. Site-urile de recenzii ale unor terțe părți sunt o modalitate excelentă de a vă aduce o cantitate bună de trafic.
Oamenii care citesc alte recenzii ale clienților vor dori să vă verifice site-ul o dată sau de mai multe ori cu siguranță și vă va crește traficul.
Astăzi, când concurența este acerbă, este destul de dificil să te plasezi pe primul loc în motoarele de căutare. Dar nici nu e greu. Trebuie să cunoașteți strategiile și tacticile potrivite și, cel mai important, ar trebui să cunoașteți liniile directoare SEO de bază pe care slăbitorii de inimi le urmează de secole.
Doar urmarea unora dintre aceste trucuri importante vă poate ajuta cu siguranță să ajungeți la poziția potrivită în motorul de căutare.
Pe lângă toate aceste hack-uri, există și alte sfaturi care vă vor ajuta cu siguranță să apăreți în Căutarea Google în cel mai eficient și durabil mod posibil. Așa că hai să ne uităm și la asta…
Sfaturi pentru a vă ajuta să apăreați în căutarea Google
Aici vă vom prezenta câteva dintre sfaturile care vă vor ajuta să apăreți în Căutarea Google. Încearcă-l și vezi singur rezultatele.
1) Creați un site web și trimiteți-l la Google
Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că Google acordă întotdeauna atenție fiecărui site web care se află pe Internet. Deci, site-ul dvs. va apărea în cele din urmă pe site-uri cu siguranță.
Cu toate acestea, puteți accelera cu ușurință procesul dacă urmați câteva proceduri importante.
Trebuie să vă asigurați că anunțați Google despre site-ul dvs. A da un avertisment unui Google omniscient nu strica, nu? Trimiteți site-ul dvs. de hartă la Google și veți vedea cu siguranță câteva rezultate imediate.
Google Search Console este cel mai bun instrument pentru aceasta. Folosește-l și vei obține toate rezultatele dorite.
2) Furnizați câteva link-uri semnificative
Doar a avea sitemap în Google Search Console nu va fi suficient pentru proces. De asemenea, trebuie să faceți câteva eforturi suplimentare.
Plasarea unor link-uri importante pe care le aveți pe web-ul Google va fi cu siguranță o idee grozavă.
Boții care vor ajunge la hyperlinkurile site-ului dvs. vor fi ordonați să meargă direct pe site-ul dvs. Fă-ți niște prieteni pe web și roagă-le să-ți posteze linkurile în postările pe care le fac.
Aceasta este cu siguranță una dintre cele mai bune moduri de a apărea în căutarea Google. Rezultatele le vei vedea cu siguranță.
3) Meta-etichetele sunt importante
Urlă tot ce vrei pe Google pentru a-ți alege site-ul, dar cum îl faci pe Google să observe cu adevărat că ești acolo? Ei bine, există un semnal sub formă de meta-etichete care vă vor ajuta să obțineți SERP-ul dorit.
Aceste metaetichete vă vor asigura că sunteți prezent pe lista de căutare Google.
Este posibil să fi văzut descrierea albastră care apare sub site-uri în căutarea Google. Exact despre asta vorbim aici.
Dacă aveți metaetichete grozave, veți asigura că veți atrage atenția Google, adică în cel mai bun mod posibil.
4) Optimizarea mobilă este cheia
Știați că majoritatea oamenilor care văd aceste site-uri sunt utilizatori de telefonie mobilă?
Acesta este ceva care poate fi foarte important dacă încercați să vă clasați pe primul loc în rezultatele căutării Google.
A avea un site optimizat pentru dispozitive mobile ar însemna că Google va putea să notifice utilizatorii de dispozitive mobile despre site-ul tău atunci când caută ceva.
Dacă vrei să apari în căutarea Google, acesta este ceva ce trebuie să faci cu siguranță.
Alte modalități uimitoare care vă vor ajuta să apăreați organic în Căutarea Google sunt:
- Calitatea conținutului paginii dvs
- Lungimea conținutului paginii
- Calitatea linkurilor de intrare
- Numărul de linkuri de intrare
- Utilizarea site-ului dvs. pentru mobil
- Viteza paginii la care se încarcă pagina dvs
- Utilizarea compatibilă cu SEO a cuvintelor cheie în conținutul paginii
- Autoritatea de nume de domeniu
- Pagini securizate și structura URL
- Utilizați Compania mea pe Google
- Începeți un blog și faceți-l demn și compatibil SEO
- Obțineți câteva link-uri de calitate
- face ghilimele
Concluzie
Dacă vă gândiți să faceți site-ul dvs. să apară în căutarea Google, atunci sperăm că aceste câteva sfaturi vă vor îndruma exact în direcția corectă.
Dacă urmați aceste sfaturi pe care le avem pentru dvs., atunci cu siguranță vă veți putea asigura că site-ul dvs. se clasează în topul căutărilor efectuate pe Google.
Deci ce mai aștepți? La Creativ24 , vă garantăm mult mai mult decât un aspect atractiv și un aspect modern pentru site-ul și blogul dvs.
Obiectivul nostru principal este de a oferi companiilor din întreaga lume soluții eficiente pentru a genera vizibilitate pe internet.
Agentia noastra dezvolta strategii SEO precum si pozitionarea brandului pentru companii multinationale mari, mijlocii si mici, toate proiectele fiind importante pentru noi.
Creativ24 vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.
Lasă un răspuns