Cum să alegi o companie de web design?

posted in: Web design | 0
Înainte de a semna orice contract, asigurați-vă că luați în considerare aceste practici importante de design web

La fel ca mulți proprietari de afaceri, este posibil să fi decis să lăsați designul și dezvoltarea site -ului dvs. în mâinile unei companii de web design, astfel încât să vă puteți concentra atenția asupra altor proiecte importante. Sunt atât de multe care sunt necesare pentru construirea unui site web de la zero, de la aspectul și senzația reală până la conținutul care umple paginile și până la munca SEO ( optimizare site ) care asigură că ești găsit în motoarele de căutare.

Chiar dacă există atât de multe fațete ale unei prezențe web de succes, este important să nu te bazezi doar pe compania de web design pentru a fi ochii și urechile site-ului tău. Doriți să aveți o înțelegere de bază a acestor componente pentru a vă asigura că beneficiați de servicii de înaltă calitate, care vă vor afecta pozitiv afacerea. La urma urmei, site-ul dvs. este probabil prima amprentă pe care clienții potențiali o au marca dvs. Nu vrei să te asiguri că faci impresia corectă?

Dacă în prezent externalizați munca de design web sau doar începeți să vă gândiți la asta, acordați-vă câteva minute pentru a evalua compania cu privire la aceste practici cheie, pentru a vă asigura că țin cont de interesul dvs.

Proprietatea și domeniul site-ului

De departe, cea mai comună concepție greșită despre design și dezvoltare web este locul în care se află proprietatea site-ului. Este site-ul companiei tale, deci este al tău, nu? Ei bine, nu neapărat. Nu semnați niciun contract de servicii până nu înțelegeți cui deține ce. Nu doriți să așteptați până când vă gândiți la o altă companie pentru a afla că site-ul dvs. va fi șters deoarece nu sunteți proprietarul autorizat.

Există câteva componente cheie care afectează proprietatea, dar este important să rețineți că găzduirea nu este una dintre ele. Când vine vorba de locul în care este găzduit site-ul dvs., veți cere de obicei ajutor unei companii de găzduire (sau companiei dvs. de web design dacă îl oferă). Lucrul important de reținut aici este că, indiferent de locul în care este găzduit site-ul dvs., proprietatea finală a site-ului dvs. nu este afectată. Este pur și simplu locul în care conținutul este stocat și protejat.

În ceea ce privește numele dvs. de domeniu (ceva de genul yourcompany.com.br), trebuie să îl achiziționați/cumpărați de la un registrator de domenii. Acest registrator este proprietarul oficial al numelui de domeniu, așa că, în esență, îl închiriați companiei dvs. Dacă alegeți să renunțați, o altă companie are dreptul să-l cumpere pentru ea însăși.

Ultima piesă a puzzle-ului este conținutul real de pe site-ul dvs., care include text, imagini și videoclipuri din fiecare pagină. Aici trebuie cu adevărat să acordați atenție. Dacă lucrați cu o companie care desfășoară atât lucrări de conținut, cât și de proiectare, ar trebui să vi se prezinte un acord la sfârșitul proiectului care descrie dreptul de proprietate asupra conținutului site-ului. În caz contrar, veți avea dreptul doar la conținutul cu care ați contribuit.

Aceasta înseamnă că, dacă alegeți să lucrați cu o altă companie de marketing, de exemplu, agenția anterioară are dreptul de a elimina orice conținut pe care l-a creat pentru dvs. Dacă compania nu abordează acest lucru, acesta este un mare semnal roșu în ceea ce privește credibilitatea lor. Nu ar trebui să vă întrebați niciodată ce se va întâmpla dacă, în sfârșit, vă duceți munca în altă parte. În multe cazuri, compania va fi mai mult decât dispusă să vă lase să păstrați conținutul chiar dacă nu mai sunteți client. Dar trebuie să aveți acest lucru în scris pentru a vă asigura că nu există ramificații legale.

Originalitatea și calitatea conținutului

Nu numai dreptul de proprietate asupra conținutului site-ului dvs. este important, ci și calitatea acestuia. La urma urmei, conținutul tău este ceea ce educă vizitatorii, construiește încredere și poate duce în cele din urmă la decizii de cumpărare. Dacă nu oferiți informații captivante și cu experiență clienților potențiali, este puțin probabil să reușiți să-i convingeți să ia în considerare afacerea dvs. Și nu numai conținutul de calitate este important pentru vizitatori; este important sa cauti si motoare.

Algoritmii de clasare ai Google iau în considerare originalitatea și calitatea conținutului, așa că dacă conținutul dvs. este spam, copiat dintr-o altă sursă sau, nu în mod natural, plin de termeni pentru care doriți să vă clasați, nu credeți că vă vor lăsa doar. ea scapă. Evaluările dvs. vor avea de suferit dacă nu oferiți utilizatorilor o experiență pozitivă de lectură și de învățare.

Dacă utilizați o companie de marketing pentru servicii de conținut, este important să știți cine scrie conținutul pentru dvs. Compania are scriitori experți sau liber profesioniști? Externalizează munca către o altă companie sau țară? Ar trebui să știți cine este responsabil de conținutul site-ului dvs. și să comunicați cu ei în mod regulat pentru a vă asigura că marca dvs. este bine reprezentată și că sunt respectate cele mai bune practici SEO. Și dacă nu ești mulțumit de niciun conținut creat, compania ar trebui să se ofere să-l rescrie până când așteptările tale sunt îndeplinite.

În cele din urmă, întreabă-te dacă tu, ca consumator, ai vrea să citești acest conținut! Dacă nu ești interesat de ceea ce citești sau ți se pare prea promoțional, sunt șanse să nu-ți placă nici publicului țintă. Conținutul dvs. ar trebui să acopere o mare varietate de subiecte, să le abordeze din perspective diferite și să servească drept răspunsuri la întrebările obișnuite ale clienților.

Structura de prețuri și plăți

Dacă comparați unele companii de marketing digital una lângă alta, este posibil să vedeți unele diferențe în modul în care sunt structurate prețurile și planurile de plată. Unele companii preferă plata integrală înainte de începerea oricărei lucrări, iar altele permit clienților să plătească în rate lunare. Și în timp ce unii taxează după numărul de ore pe care designerii lucrează pe site, alții taxează după numărul de pagini pe care trebuie să le creați.

Nu vă lăsați prea implicați în modul în care vă plătiți serviciile, cu excepția cazului în care fluxul dvs. de venituri este foarte volatil. Lucrul important aici este costul final al proiectului. Ca proprietar de afaceri frugal, poate fi tentant să alegeți cel mai accesibil furnizor; dar vă sfătuiesc cu tărie să nu faceți acest lucru ca strategie de bază, fără a face puțină cercetare despre ceea ce veți obține de fapt.

Dacă comparați două companii și una este semnificativ mai ieftină decât cealaltă, există șanse mari ca și calitatea muncii să fie mai scăzută. Pe de altă parte, un furnizor cu costuri mari nu se potrivește neapărat mai bine. Luați-vă timp pentru a discuta despre opțiunile dvs. cu diverse companii și pentru a compara ceea ce obțineți la cost. Acest lucru vă poate face mai înclinat să alegeți un furnizor mai scump care oferă ore suplimentare de instruire și asistență față de o ofertă mai fragmentată.

Alți factori care vor afecta costul unui pachet de design includ numărul de pagini de care aveți nevoie, dacă utilizați un șablon sau un design personalizat și dacă combinați alte servicii cu designul, cum ar fi SEO , marketing pe rețelele sociale. sau blog . Orice companie pe care o alegeți ar trebui să fie complet transparentă cu privire la costurile asociate cu proiectul, să ofere opțiuni de grupare și chiar să discute cu dvs. de ce au prețuri mai mari decât un concurent. Asigurarea că sunteți conștient de orice costuri neașteptate ar trebui să fie responsabilitatea lor, dar poate depinde de dvs. să puneți întrebările dificile.

Procesul de organizare și planificare

Ceva pe care proprietarii de afaceri îl ignoră adesea atunci când vine vorba de design web este nivelul de organizare și planificare care intră în el. Este ușor să fii prins de calitatea serviciilor oferite, dar nu subestima importanța termenelor limită strânse și a comunicării regulate.

Ar trebui să aveți întotdeauna o cronologie a momentului în care fiecare pas al procesului de proiectare va fi finalizat, astfel încât să știți dacă lucrurile merg conform planului sau echipa rămâne în urmă. Cu companii mai mici, este posibil ca proiectul dvs. să nu fie finalizat în timp util, dar puteți obține și o experiență mai personalizată, având un grup mai mic de contacte cu care să păstrați legătura. O companie mai mare va rezolva probabil lucrurile rapid, ceea ce este util dacă aveți o criză de timp, dar s-ar putea să vă fie mai greu să programați apeluri sau întâlniri cu echipa dvs. Indiferent de dimensiunea sau domeniul de aplicare al companiei pe care o alegeți, nu ar trebui să vă întrebați niciodată cât timp va dura pentru a realiza ceva.

Ca în majoritatea situațiilor, comunicarea este esențială. Ar trebui să puteți vorbi în mod regulat cu echipa de proiectare, fie prin e-mail, apeluri telefonice sau în persoană, și să obțineți rapid răspunsuri la orice întrebări sau preocupări. În mod ideal, încercați să efectuați apeluri programate săptămânal sau bisăptămânal pentru a discuta despre progresul și despre eventualele lucruri care trebuie legate. Designul web de succes necesită cooperare din partea ambelor părți, schimbând în mod regulat informații și idei, astfel încât comunicarea regulată va ajuta să mențină toată lumea la sarcină.

De asemenea, este important să știți exact cine lucrează pe site-ul dvs. și rolul pe care îl joacă fiecare membru al echipei, astfel încât să știți pe cine să contactați cu întrebări specifice. Echipele de web design trebuie să aibă cunoștințe și experiență în diverse fațete ale marketingului digital, inclusiv SEO, design grafic, codificare și multe altele.

reputatia companiei

În cele din urmă, reputația companiei este crucială pentru succesul oricărei lucrări pe care le-ați făcut pe site-ul dvs. web. Indiferent dacă sunt prezentate pe site-ul web al companiei sau pe care le solicitați în mod specific, ar trebui să aveți acces la studii de caz și portofolii de proiecte similare pe care le-au finalizat, împreună cu feedback-ul clienților despre experiența lor de lucru cu ei. Orice companie care ezită să furnizeze aceste informații nu merită afacerea dvs. Trebuie să știi că au experiență de lucru cu companii ca a ta și că clienții lor sunt mulțumiți de serviciile pe care le-au primit.

Pe lângă feedback-ul oferit de companie, ar trebui să petreci ceva timp privind recenziile pe Google și în alte părți. Acordați atenție atât numărului de recenzii, cât și evaluării medii și acordați-vă timp pentru a citi raționamentul unui client pentru evaluarea dvs. pentru a determina credibilitatea. De exemplu, un client care explică modul în care traficul său web a crescut din cauza unei reproiectări vă va oferi o perspectivă valoroasă dacă ar putea fi sau nu potrivit pentru dvs.

timpul să înceapă

Sunt multe de luat în considerare atunci când vine vorba de selectarea companiei potrivite pentru a vă proiecta și dezvolta site-ul web. Este o parte atât de importantă a prezenței tale online, încât nu este o decizie pe care vrei să te grăbești sau să o iei fără toate informațiile de care ai nevoie. Dar dacă îți faci timp să evaluezi o companie de web design din toate unghiurile și să asculți ce au de spus proprii clienți, vei putea lua o decizie informată care este cea mai bună pentru afacerea ta.

Follow Creativ24:

Agentie web design & dezvoltare web, specializata in crearea de site-uri web de prezentare, magazine online, campanii publicitare Facebook , Instagram si YouTube. Cu o vasta experienta in programare web si un portofoliu impresionant in Romania, Creativ24 este solutia optima pentru identitatea ta virtuala. Pana in prezent compania noastra a realizat cu succes site-uri de prezentare si magazine online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.