Cum să faci un site de vânzări de la zero?

posted in: Copywriting | 0

Prezența online este inevitabilă, ceea ce înseamnă că un site de vânzări este poarta de acces către prezentarea afacerii tale. Această apariție, în primul rând, ar trebui să ofere securitate și credibilitate utilizatorilor, dar cum se face asta?

Trebuie să includeți următoarele elemente.

Pagina de pornire, numită și „acasă” sau „pagina de pornire”

Site-ul dvs.  de vânzări  trebuie să aibă o casă organizată, intuitivă și completă, cu informații clare despre ceea ce face și oferă compania. Amintiți-vă că încă de la început trebuie să stârniți interesul clientului și să-l atrageți să răsfoiască celelalte pagini ale site-ului de vânzări.

Pagina ta de pornire are nevoie de:

  • fii clar;
  • au un design bine planificat;
  • au o copie excelentă pentru a invita vizitatorii să ia măsuri;
  • prezinta vizitatorului navigarea intregului site;
  • au toate rețelele sociale ale companiei.

Cine suntem noi

În această secțiune a site-ului de vânzări, prezentați cine este afacerea dvs., valorile, misiunea, calificările și diferențele care o fac unică și diferită de concurență.

Investește într-un videoclip instituțional bun, cu fondatorii companiei și angajații care trăiesc cultura de afaceri.

Este interesant de evidențiat certificatele câștigate de produsele sale și de companie.

Nu uita de fotografii bune ale structurii tale fizice și ale echipei tale pentru a transmite mai multă credibilitate și încredere. Investește în strategii care vor genera o conexiune și vor crea empatie cu vizitatorii.

a lua legatura

Este foarte interesant să ai o pagină cu toate contactele tale.

În zilele noastre oamenii doresc agilitate, făcând clic pe un buton WhatsApp și trimițând un mesaj persoanei potrivite pentru a iniția un contact.

Gândiți-vă la  crearea unui site web de vânzări  integrat cu rețelele dvs. de socializare, puteți utiliza Widgeturi pentru a ușura această sarcină.

Dacă aveți un magazin fizic, includeți o hartă pentru a vă facilita localizarea și profitați de integrarea cu Google Maps, astfel încât vizitatorii să apese pe link și să aibă deja acces la adresa prin GPS.

Toate aceste sfaturi depind de obiectivul pe care îl aveți în vedere atunci când creați un site web de vânzări.

Servicii

Achiziționați noi clienți împărtășind proiectele dvs. de succes și oferind vizitatorilor site-ului dvs. de vânzări oportunitatea de a vă alege afacerea. O altă opțiune bună este să inserați mărturiile clienților pentru fiecare serviciu oferit.

Este foarte important să vă separați serviciile principale în pagini de destinație, adică o pagină pentru fiecare serviciu într-un mod foarte detaliat.

Nu uitați să configurați un site de vânzări cu anumite pagini pentru  a le stimula pe Google , ci doar implementați strategia care are sens pentru clienții dvs.

Produse

De asemenea, puteți  crea un site web de vânzare de produse  , cunoscut și ca  magazin online . În această secțiune a site-ului, structurați-vă portofoliul de produse, arătând în detaliu fiecare produs vândut. Cu cât poți aduna mai multe informații, cu atât produsele tale se vor vinde mai ușor.

Nu uitați să includeți fotografii bune și, dacă este posibil, videoclipuri ale produselor.

Profită de ocazie pentru a include mărturii despre experiențele clienților care interacționează cu clientul tău.

Vă recomandăm să creați o pagină de destinație pentru trei  produse cele mai vândute . Creați și lucrați-vă vânzările cu strategii de marketing digital.

Acordați preferință platformelor care au înregistrări de produse mai complete și care sunt simple, astfel încât să vă puteți descrie foarte bine produsele, caracteristicile, beneficiile și să folosiți în continuare acest spațiu pentru a aplica bune practici SEO.

Dacă începi să-ți faci site-ul de vânzări, gândește-te că înainte de a avea cantitate, ai calitate și scapi de obișnuit, altfel te vei amesteca cu „mulțimea” de site-uri de vânzări create fără nicio strategie, gândește-te!

Pagina de destinație

Este important să aveți o pagină de destinație pentru serviciile și produsele dvs. cele mai bine vândute.

Creați site de vânzări cu blog integrat

Vrei să știi cum să creezi un site web de vânzări ucigaș? Integrați un blog cu cel mai relevant conținut pentru clientul dvs.

Pe lângă construirea de autoritate în acest subiect, afacerea dvs.:

– vei dobandi un canal excelent de comunicare cu publicul tau;

– va câștiga relevanță cu motoarele de căutare precum Google;

– vei putea vinde cunoștințe;

Certificat SSL

Ceea ce nu poate lipsi și în ceea ce privește securitatea este  certificatul SSL pentru site-ul tău.

Certificatul SSL este o garanție digitală că site-ul web este de încredere, sigur și respectă regulile de confidențialitate pentru oricine îl navighează. În caz contrar, Google își alertează utilizatorii în diferite moduri vizuale atunci când un site nu este sigur și acest lucru îi poate împiedica pe clienții să-ți cumpere produsele.

Vrei să creezi un site web criminal? Ți-ai definit obiectivele

Întreaga strategie de creare a unui site web de vânzări de succes depinde de câțiva factori, cum ar fi identitatea ta ca companie,  publicul țintă  și obiectivele pe termen scurt și lung.

Durata experienței pe care o are o afacere poate influența scopurile și obiectivele acesteia. Ei pot fi:

  • Aumentar o volume de vendas?
  • Îmbunătățiți recunoașterea mărcii?
  • Cuceriți un nou public?
  • Reformular a sua marca?
  • Câștigați loialitatea clienților dvs.?
  • Lansați un nou produs sau serviciu?
  • Vă asigurați prezența pe internet?

Indiferent de nevoia ta, strategia trebuie să fie unică.

Când ai scopul de a vinde, este esențial să știi cui vinzi.

O înțelegere largă a pieței dvs. țintă va permite efectuarea de studii pentru a determina gusturile, preferințele și obiceiurile de cumpărături ale acestora. Numai atunci poți profita la maximum de fiecare element al site-ului tău web pentru a genera interes și noi vânzări.

Pe lângă definirea unui public țintă, filozofia dvs. de afaceri trebuie să fie aliniată cu ceea ce vindeți. Filosofia ta este sufletul afacerii tale. Adesea, filozofia este rezumată în două rânduri care explică valorile de bază ale companiei dumneavoastră.

Deși mică, filosofia ta ar trebui să fie referința ta, harta ta, ghidul tău. Respectați-le valorile și aplicați-le în designul și conținutul site-ului dvs.

Filosofia dumneavoastră susține accesul ușor la produse și servicii? Trebuie să urmați această propunere. Nu optați pentru un site atât de elaborat încât să îi facă pe oameni să se gândească din greu să găsească informațiile de care au nevoie. Uitați de formele gigantice și alte complicații. Mizați pe minimalism.

Amintiți-vă întotdeauna că utilizatorul se va aștepta la ceea ce i-ați promis.

Daca site-ul tau este axat pe lux si exclusivitate, este important ca toti clientii care il acceseaza sa aiba anumite privilegii. Luați în considerare toate acestea atunci când creați un site web de vânzări.

Creativ24 ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *