Specialiștii de marketing de conținut se luptă să producă conținut captivant Potrivit unui studiu realizat de Institutul de marketing de conținut, lupta este reală pentru 54% dintre agenții de marketing de conținut B2B și 50% dintre agenții de marketing B2C.
De ce este atât de greu să creezi conținut grozav? Fără îndoială, cantitatea mare de conținut generată și concurența pentru a-l încadra în vârf, fac parte din problemă.
Dar adevărata modalitate de a ieși în evidență este să te concentrezi pe calitate. Trebuie să vă îmbunătățiți conținutul.
Ce înseamnă îmbunătățirea calității conținutului tău?
Conținutul de calitate a devenit un cuvânt la modă. Pentru scopurile noastre aici, considerăm că atinge obiectivul unui marketer de a convinge un cititor să consume mai mult conținut, să îl partajeze cu rețeaua sau să cumpere un serviciu sau un produs.
Cu alte cuvinte, valorile pe care le-ați căuta sunt:
- Timpul pe pagină/post.
- Postați distribuiri și postați comentarii.
- Numărul de persoane adăugate la lista/canalul dvs.
- Numărul de achiziții (dacă este cazul în acest scop).
Îmbunătățirea calității conținutului dvs. contează mai mult ca niciodată, având în vedere numărul de distrageri cu care se confruntă publicul. Conținutul de calitate vă ajută compania să iasă în evidență și, de asemenea, vă oferă autoritate într-o piață aglomerată.
Cum vă îmbunătățiți conținutul, fără a neglija optimizarea pentru a îmbunătăți vizibilitatea căutării organice? Iată 11 moduri:
1. Concentrați-vă pe publicul dvs
Marketingul de conținut real nu este publicitate personalizată, ci face ceva despre care merită să vorbim.
Cititorul dvs. este motivul pentru care creați conținut. Conținutul tău trebuie să fie suficient de persuasiv și de distractiv pentru a-ți face publicul să se oprească și să citească.
În ciuda acestui fapt, totuși, unul dintre principalele motive pentru care agenții de marketing se luptă să producă conținut captivant este faptul că nu țin cont de publicul lor atunci când creează conținut. Conform aceleiași cercetări citate mai sus:
71% dintre mărci includ studii de caz și povești ale clienților în conținutul lor, dar doar 3% se adâncesc în aceste povești pentru a le face identificabile pentru cititorii lor.
Doar 12% acordă prioritate publicării cercetării, precum și perspectivelor pentru a oferi cititorilor informații utile.
Deci, în loc să creați conținut care vinde, ar fi mai bine să creați conținut care oferă valoare prin informare sau divertisment. De asemenea, ca și în cazul tuturor formelor de succes de marketing sau de publicitate, pentru ca conținutul dvs. să aibă succes, acesta trebuie să fie direcționat către o anumită persoană și călătoria acesteia către o potențială achiziție.
Stabiliți de ce are nevoie conținutul dvs
- Rezolvați problemele pe care le întâmpină publicul dvs.
- Stimulați descoperirea soluțiilor dvs. de afaceri.
- Abordați problemele de comparație.
- Încurajează o vânzare prin furnizarea de informații persuasive de care are nevoie persoana.
- Persoanele cumpărătorilor joacă un rol cheie în acest proces.
Un conținut de nișă de supermarket, de exemplu, poate partaja conținut care nu este doar poziționat ca supermarket, ci o alegere de stil de viață. Conținutul dvs. ar trebui să acopere viața sănătoasă, dar și alimentația conștientă a pământului la nivel practic. Este posibil să ai o varietate de articole despre cum să mănânci sănătos, economisind în același timp bani pentru a-ți schimba dieta. Experiența utilizatorului site -ului web , în acest caz, este concepută pentru a face publicul să se simtă împuternicit și să joace un rol în experiența generală.
2. Verificarea faptelor pentru a vă îmbunătăți conținutul
Verificarea faptelor este esențială dacă doriți ca publicul să aibă încredere în dvs.
Greșelile se pot întâmpla cu ușurință atunci când scrii despre subiecte noi – sau scrii rapid pentru a valorifica evenimentele în tendințe.
Stabilirea standardului de conținut ca fiind imparțial și corect din punct de vedere real înseamnă că publicul tău va depinde de tine pentru a-l ajuta și pentru a căuta lider de gândire.
3. Adăugați sondaj pentru a vă salva punctele
Referința la cercetare și date este o modalitate rapidă de a construi credibilitatea. Acest lucru vă ajută să vă convingeți publicul că știți despre ce vorbiți.
De exemplu, în această postare, am fi putut să vă spunem pur și simplu care sunt cele 12 moduri de a vă îmbunătăți calitatea postărilor. În schimb, folosim sondaje, iar datele sunt folosite în anumite puncte pentru a arăta de ce merită atenția ta.
4. Folosiți citate sau opinii ale experților
O altă modalitate de a construi credibilitatea este să folosiți citate sau informații de la experți din industrie pentru a face lumină asupra unui anumit subiect. Acest lucru oferă o dovadă socială pentru publicul dvs.
Nu numai că vă asociază afacerea cu autoritatea deținută de acești experți, ci implică și faptul că sunteți important în industrie și cuvintele dvs. sunt de încredere.
Un alt avantaj este că vă ajută să extindeți acoperirea conținutului dvs., permițându-vă să acoperiți subiecte despre care știți puțin.
5. Folosiți exemple vizuale pentru a vă ilustra punctul și, astfel, pentru a vă îmbunătăți conținutul
Uneori există o modalitate mai bună de a comunica. Nu tot conținutul trebuie să fie bazat pe text.
Aici intervin exemplele vizuale. A se arăta oamenilor o imagine sau un grafic al datelor sau procesului poate fi mult mai eficient decât să le scrieți pe toate.
Exemplele vizuale pot acționa și ca o metaforă. Această fotografie de stoc ajută literalmente să evidențiem o idee despre ilustrarea unui punct. (Sau ea arată cu degetul, oricum.)
6. Evita jargonul
Conținutul de înaltă calitate este întotdeauna ușor de înțeles. În funcție de publicul dvs., jargonul poate să nu fie ușor de înțeles.
O parte din publicul dvs. poate avea o înțelegere mai avansată a subiectului decât alții, caz în care puteți ajusta limba și subiectul pentru a viza publicul corespunzător.
Dacă nu sunteți sigur că limbajul este adecvat, cereți pe cineva din publicul vizat să citească conținutul și să identifice orice jargon pe care nu îl înțelege.
7. Utilizați un editor pentru a vă îmbunătăți conținutul
Nu publicați nimic fără o editare și o revizuire amănunțită. Greșelile în conținutul dvs., precum și lacunele în fluxul și structura generală, pot distruge experiența cititorului și încrederea acestuia în dvs.
Un evaluator ar trebui să detecteze erori mici, cum ar fi virgule lipsă, greșeli de tipar etc. Cu toate acestea, un editor va lucra cu dvs. la complot, formularea, ordinea cusăturilor și vă va ajuta să identificați ceea ce lipsește.
Luați în considerare utilizarea unui editor independent sau aducerea unuia în interior pentru a vă asigura că conținutul este în concordanță cu ghidul dvs. de stil și pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire a conținutului.
8. Reglați apelurile
Bine, probabil că ați întâlnit o mulțime de articole care vorbesc despre scrierea unor titluri mari, dar asta va determina dacă un public saturat de conținut va face clic către postarea dvs. Cu alte cuvinte, joacă un rol în:
- Aduceți mai mult trafic către site-ul dvs.
- Ajutați oamenii să vă observe și să facă clic pe conținutul dvs. peste alte opțiuni. Titlurile nu sunt despre valoare. Este vorba de a aduce oamenii pe ușă.
- Ajutați oamenii să vă găsească conținutul atât de valoros încât îl vor distribui rețelelor lor.
Pentru a îmbunătăți vizibilitatea apelurilor dvs., luați în considerare următoarele ajustări:
Evidențiați valoarea
De ce ar trebui oamenii să citească postarea ta? Luați în considerare ce conține și asigurați-vă că beneficiul este clar. Folosiți, de asemenea, cuvinte care încorporează emoție, dramă sau umor, în timp ce sunteți autentici și ținându-și promisiunile.
Folosiți adjective și cuvinte de putere
Adjective precum frumos, amuzant, înfiorător, ciudat, util sau ridicol pot crea interes și, astfel, îi intrigă, făcându-vă publicul să continue să citească.
crea curiozitate
Reclamele cu afirmații sau întrebări pot fi o modalitate eficientă de a stârni curiozitatea cititorilor tăi, dacă sunt create corect. O regulă cardinală este să nu pui niciodată o întrebare la care publicul tău poate răspunde „nu”.
Un anunț bun oferă informații interesante, dar incomplete. Spune cititorului suficient pentru a le stârni curiozitatea, dar nu oferă atât de mult încât să ofere întreaga poveste. Drept urmare, titlul creează tensiune rezultată din acel decalaj de cunoștințe, care astăzi ar determina cititorii să facă clic pentru a citi și a găsi răspunsul.
Păstrați-l scurt în timp ce optimizați pentru căutare și rețele sociale
Mai întâi doriți să vă optimizați titlul pentru publicul dvs., dar apoi puteți încerca să optimizați pentru căutare și rețelele sociale.
Cum faci toate astea?
- Concentrați-vă pe cuvintele cheie pe care publicul dvs. le caută, apoi includeți-le în titlu aproape de început sau de sfârșit.
- Păstrați anunțul sub 60 de caractere, astfel încât să nu fie întrerupt în motoarele de căutare.
- Asigurați-vă că anunțurile dvs. pot fi tweetate. Cu alte cuvinte, aproximativ o limită de 120 de caractere pentru a permite atribuirea și inserarea linkurilor.
9. Acordați atenție SEO pentru a vă îmbunătăți conținutul
O modalitate foarte simplă de a îmbunătăți clasarea postării tale în căutare este optimizarea elementelor de pe pagină. De exemplu, trebuie să includeți cuvântul cheie țintă în titlu și metadate.
Aceste elemente (și multe altele) joacă un rol cheie în SEO pe pagină:
- Calitatea conținutului.
- originalitatea.
- formatare.
- Analiza amănunțită.
- Prezentare.
- Încrederea autorului.
10. Concentrați-vă pe linkurile interne pentru a vă îmbunătăți conținutul
O strategie de conectare internă vă poate ajuta ori de câte ori încercați să îmbunătățiți clasamentul căutării pentru anumite postări. Legăturile interne ajută motoarele de căutare să identifice cele mai importante pagini de pe site și astfel să ofere context. Variațiile de cuvinte cheie țintă pot fi folosite ca text ancora în alte postări sau pagini care fac link la conținutul țintă.
Mai presus de toate, link-urile interne ar trebui să vă ajute cititorii direcționându-i către surse relevante. Nu ar trebui să fie doar despre clasament.
11. Folosiți mai mult conținut vizual
Luați în considerare următoarele statistici ale examinatorului de rețele sociale:
37% dintre specialiști în marketing au spus că marketingul vizual este cea mai importantă formă de conținut pentru afacerea lor, a doua numai după blogging (38%).
74% dintre agenții de marketing în rețelele sociale folosesc activele vizuale în marketingul lor în rețelele sociale, înaintea blogurilor (68%) și a videoclipurilor (60%).
Un studiu de caz recent arată cum adăugarea de elemente grafice personalizate la o postare a crescut timpul mediu al cititorilor pe site cu 46%, a îmbunătățit clasamentul căutării și a crescut traficul cu 962%.
Așadar, dacă ești serios să-ți îmbunătățești timpul pe pagină și implicarea, ceea ce poate afecta indirect clasamentul căutării, trebuie să incluzi mai multe elemente vizuale în postările tale.
Luați în considerare crearea și utilizarea conținutului vizual original, cum ar fi meme-uri, citate, imagini de marcă, grafice, infografice, fotografii la locul de muncă etc. pentru a vă prezenta personalitatea mărcii și, astfel, a construi conexiuni cu publicul dvs.
Sfat suplimentar: actualizați-vă conținutul
Una dintre cele mai bune modalități de a da o nouă viață conținutului existent este să-l actualizezi.
Uită-te la recenziile tale. Identificați conținutul veșnic verde și apoi acordați-vă timp pentru a actualiza, adăuga elemente vizuale, optimiza sau adăuga perspective noi pentru a împrospăta și pentru a face postarea mai în ton cu circumstanțele actuale. Sfat important: nu modificați adresa URL a postării.
Concluzie despre cum să vă îmbunătățiți conținutul
Folosind tehnicile descrise mai sus, puteți crește dramatic calitatea conținutului dvs.
Acest lucru va atrage mai multă audiență către site-ul dvs. și, astfel, va crea mai multă zgomot în jurul mărcii dvs. La fel de? Pentru că conținutul tău va:
- Ieși în evidență printre toate distragerile pe care le deține internetul.
- Ajutați -vă să vă creșteți autoritatea și reputația în industrie. Acest lucru, la rândul său, va duce la o prezență mai mare pe piață.
Acestea fiind spuse, îmbunătățirea calității postărilor tale până la punctul în care publicului tău îi pasă de asta necesită mult timp și efort. Cu toate acestea, dacă îi acordați timpul și atenția pe care le merită, veți descoperi că vă va îmbunătăți clasamentul în căutare.
Cu Agenția Creativ24 , vă garantăm mult mai mult decât un aspect atractiv, precum și un aspect modern pentru site-ul dvs. Obiectivul nostru principal este de a oferi companiilor din întreaga lume soluții eficiente pentru a genera vizibilitate pe internet.
Agentia noastra dezvolta strategii SEO si pozitionare brand pentru companii multinationale, mari, mijlocii, dar si mici, toate proiectele sunt importante pentru noi.
Creativ24 vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri web, optimizare SEO și promovare online, design grafic și identitate companie, găzduire web și înregistrare nume de domenii.
Lasă un răspuns