Cuvinte cheie si castiguri rapide

Adesea, site-ul tau este deja clasat pentru unele cuvinte cheie despre care nu stii. Acum ca ai verificat calitatea de proprietar al site-ului tau pe Google Search Console, poti vedea ce cuvinte cheie aduc trafic pe site-ul tau, volumul traficului respectiv, pozitia ta pentru acele cuvinte cheie si multe altele.

Cuvinte cheie si pozitia lor

Pentru a vedea pozitia ta in paginile cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) pentru cuvintele cheie care iti aduc deja trafic, aceseaza Google Search Console, selecteaza proprietatea web pe care doresti sa o vizualizezi, fa clic pe Cautare trafic, apoi Cautare analize in meniul din stanga si verifica caseta de langa Pozitie.

In tabelul care arata rezultatele, fa clic pe antetul coloanei Pozitie pentru a sorta dupa pozitie pe SERP-uri. Orice cuvant cheie cu o pozitie medie de 10 sau mai putin inseamna ca site-ul tau apare pe prima pagina pentru acel cuvant cheie. Pentru orice cuvant cheie in care te aflii pe prima pagina de rezultate:

  • Fa clic pe pictograma sageata patrata cu diagonala de langa cuvantul cheie pentru a afisa SERP.
  • Gaseste rezultatul cautarii care face legatura cu site-ul tau web si identifica pagina catre care vizeaza.
  • Pentru acea pagina, pur si simplu ajusteaza eticheta pentru a include cuvintele cheie care contin performanta.

Eticheta  este un exemplu de metaeticheta. Voi reveni la metaetichete mai tarziu in alt articol, deoarece merita propriul lor exercitiu dedicat. Daca utilizezi un sistem de gestionare a continutului (CMS), cum ar fi WordPress, eticheta  este de obicei generata automat din titlul postarii, deci asigura-te ca titlul postarii tale include cuvantul cheie pentru care se claseaza.

Obtineti rapid mai multe clasamente pe prima pagina

Apoi, fa acelasi tip de ajustari ale etichetei  pentru continutul in care te calsezi pe a doua sau a treia pagina. In Google Search Console, gasesti cuvintele cheie pentru care site-ul tau se claseaza in pozitiile 11-30 si efectueaza aceiasi pasi pe care i-ai facut pentru cuvintele cheie de pe prima pagina.

Nu este garantat, dar acesta este un truc foarte usor care te poate ajuta sa imbunatatesti pozitia continutului tau existent pentru a obtine acel loc de prima pagina de invidiat. In exercitiul urmator, folosind acele cuvinte cheie impreuna cu lista de cuvinte cheie pe care ai creat-o mai devreme, vom stabili cadenta adecvata pentru bugetul tau si vom incepe sa cream continut!

Pasi de actiune

  • Gaseste cuvintele cheie pe care site-ul tau se claseaza deja pentru utilizarea Google Search Console.
  • Pentru cuvintele cheie in care continutul tau se afla pe primele trei pagini ale SERP-urilor, ajusteaza eticheta pentru a iti maximiza partea SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *