Daca inca nu ai cunoscut-o pe Dana Nae Popa la alte editii ale conferintei noastre, sigur iti va placea sa o intalnesti. A debutat ca antreprenoare inca din studentie si de atunci a reusit sa creasca o companie care are in portofoliu clienti si branduri extrem de cunoscute. Este antreprenoare de 13 ani, astfel ca sigur vei avea multe de invatat de la ea, atat despre antreprenoriat, cat si despre campanii cu sens si eficiente.
Dana Nae Popa, 13 ani de antreprenoriat
Dana Nae Popa are o experienta de 16 ani in domeniul comunicarii, dintre care 13 in antreprenoriat. A absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si Masterul cu specializarea “Marketing International”, din cadrul aceleiasi Academii. Ulterior, a studiat si s-a specializat in domenii precum management, finante si resurse umane.
In prezent, Dana se ocupa de conducerea propriei agentii. pastel, primul copil al Danei, asa cum ii place ei sa spuna, este agentia pe care a cofondat-o acum 13 ani, pe vremea cand era studenta. In prezent, cu o echipa de 30 de oameni, agentia ofera servicii de comunicare integrata pentru clienti din domenii diverse.
Detalii despre conferinta si inscriere gasesti inpagina conferintei. Inscrie-te isi tu pentru a nu pierde cele mai importante informatii care te pot ajuta sa iti duci afacerea la un alt nivel.
Pentru companii precum Colgate-Palmolive Romania & Polonia, Groupe Renault Romania, Jacobs Douwe Egberts, kika Romania, MedLife, Mega Image, PRO BCA, Royal Canin Romania, TCC, Sun Plaza, Mondelez, Nordic Import Export, Maspex Romania, Uniqa Asigurari, Grana Sp. Z.o.o, agentia pastel a implementat campanii atat locale, cat si regionale, unele dintre acestea obtinand recunoasterea industriei la diverse competitii.
Cel mai mult, Danei ii plac campaniile cu sens, cele care sunt creative de dragul eficientei si nu doar al creativitatii si care rezolva adevarate nevoi de business.
O preocupa si soarta industriei, motiv pentru care face parte din boardul de conducere al UAPR. (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania).
Detalii despre conferinta si inscriere gasesti in pagina conferintei. Inscrie-te isi tu pentru a nu pierde cele mai importante informatii care te pot ajuta sa iti duci afacerea la un alt nivel.
Pregateste-te sa primeste informatii importante despre antreprenoriat, PR si comunicare, branding personal, finantare nerambursabila si multe altele, chiar de la specialisti si de la femei de cariera.
Printre sponsorii care sustin evenimentul se numara SEOmark.ro, sponsor princial, dar si Answear, All To Know sau Cupio, care s-au alaturat ca sponsori secundari ai conferintei.
Evenimentul va fi moderat de Dorina Florea, pe care probabil o stii deja de la pupitrul Telejurnalului de la ora 14 si de la 20, programe de stiri difuzate la TVR1.
In plus, evenimentul este mediatizat si de: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, Fashion8, LivePR, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, PR2Advertising.ro, Profitinfo, PRwave, Ziare.com.
Lasă un răspuns