Funcționează reclamele Facebook? Aflați aici!

posted in: Web design | 0

În acest articol vă vom explica totul despre Facebook Ads și dacă funcționează cu adevărat. Aflați care sunt principalele tipuri de reclame Facebook și cum funcționează acestea.

Rețelele de socializare au devenit o parte integrantă a creșterii afacerii astăzi. Dacă o companie nu are o prezență în rețelele sociale, ar putea pierde clienți.

De aceea, găsiți chiar și cele mai mici mărci care încearcă să folosească reclamele sociale și implicarea pentru a-și crește acoperirea și conversiile.

Mai ales pe Facebook. Dar mulți dintre acești antreprenori se întreabă: funcționează reclamele Facebook?

Indiferent dacă este pentru uz profesional sau personal, canalul de social media este acceptat pe scară largă de o gamă largă de categorii demografice pe piața de consum și doar acesta este un motiv puternic pentru a derula o campanie de publicitate pe Facebook și a extinde acoperirea mărcii tale.

Dar uitați-vă bine la celelalte motive, în acest articol v-am pregătit!

Funcționează cu adevărat reclamele Facebook?

Înțelegerea modului de a utiliza în mod eficient reclamele Facebook este acum mai importantă ca niciodată, deoarece face parte din aproape orice strategie de marketing de succes pe rețelele sociale.

Este vital să știi cum postările pe pagina ta de Facebook pot fi văzute de publicul ideal la momentul potrivit. În timp ce platforma oferă companiilor oportunitatea de a ajunge la un public de masă.

Pentru a crește șansele de a obține conversii mai mari, știți întotdeauna de unde vine clientul dvs. În ce sunt cei mai implicați și ce le-a declanșat achiziția.

Pe lângă demografia generală. Obiectivul campaniei dvs. ar trebui să fie acela de a crea reclame care oferă micro și macro conversii în funcție de locul în care se află clientul în ciclul de vânzări.

Când faci efortul de a le înțelege nevoile fără să fii presat într-o vânzare.

Vă concentrați automat pe crearea de campanii publicitare care oferă valoare clienților.

Acest lucru are ca rezultat o creștere mai mare, o rată de implicare și o rată de clic (CTR) în campanii.

Aceste campanii ar putea fi doar despre promovarea unei postări de utilizator pe care clienții tăi o implică cel mai mult. Sau despre promovarea paginii dvs. în cercurile lor.

Pur și simplu, răspunsul dacă reclamele Facebook funcționează sau nu este un DA răsunător.

Cu toate acestea, înainte de a explora diferitele tipuri de reclame Facebook și diferitele formate de anunțuri pe care ar trebui să le încerce afacerea ta.

Cum funcționează reclamele Facebook?

Explicația este destul de simplă: în timp ce căutarea plătită vă ajută pe piața țintă să vă găsească afacerea.

Campaniile sociale plătite vă ajută compania să găsească potențiali clienți.

Similar cu Google Ads, această platformă de publicitate funcționează permițându-vă să intrați în contact cu clienții potențiali vizați.

Acesta vizează segmente specifice de utilizatori care sunt cel mai probabil interesați de produsele și serviciile oferite de marca dvs.

Multe companii noi în marketingul social media se îndoiesc de puterea reclamelor Facebook. Adică, ei dezbat continuu dacă acest lucru ar funcționa pentru piața sau produsul lor.

De aceea trebuie să-l testați singur înainte de a rula o campanie publicitară.

Cu date imense ale utilizatorilor despre activitățile zilnice ale clienților săi țintă, nivelul de direcționare oferit de Facebook este de neegalat de nicio altă platformă.

Folosind instrumentul Facebook Ads Manager, veți putea vizualiza RCP, CPM, CPC, costul mediu și multe altele.

Deci, pasul numărul unu pe care trebuie să-l faci ca agent de publicitate este să identifici obiectivele campaniei de publicitate. Vreţi:

  • Generați trafic relevant către site-ul dvs.?
  • Generați mai mulți clienți potențiali?
  • Încurajați utilizatorii să interacționeze cu pagina dvs. de Facebook?
  • Asigurați mai multe vânzări?
  • Extindeți acoperirea mărcii dvs.?

Cu cât ești mai clar despre obiectivul tău, cu atât vei vedea rezultate mai bune.

Poate doriți să difuzați în continuare câte un anunț, dar poate doriți să experimentați mai multe obiective pentru a înțelege ce vă oferă cea mai mare rentabilitate a investiției.

Segmentarea audienței în Facebook Ads Manager

Direcționarea către public în Facebook Ads Manager vă permite să definiți cum arată clientul dvs. ideal.

Sistemul său robust afișează apoi anunțurile dvs. utilizatorilor care se potrivesc cu datele demografice pe care le-ați definit.

Cu alte cuvinte, acești utilizatori prezintă tipul de comportament pe care l-ați identificat. Totul depinde de cât de bine vă înțelegeți clienții și de cât de eficient sunteți capabil să încorporați datele în anunțuri.

Diferitele formate de anunțuri Facebook Ads din care puteți alege

De la reclame foto, reclame video, precum și reclame cu povești, anunțuri messenger, reclame carusel, reclame de prezentare de diapozitive, reclame de ridicare și reclame redate.

Deci, pentru toate acestea, asigurați-vă că utilizați imagini atrăgătoare și CTA clare. De asemenea, tipul de format pe care îl alegeți pentru campaniile dvs. tinde să influențeze rezultatele pe care le primiți.

De asemenea, poate doriți să luați în considerare utilizarea unei companii profesionale de marketing în rețelele sociale, cum ar fi   Agenția Creativ24 .

Când vine vorba de a răspunde la întrebarea despre cum funcționează reclamele Facebook, nu există un răspuns unic. Adică, anunțurile dvs. se bazează pe factori precum:

  • Ce are de oferit afacerea ta
  • Industria în care vă aflați
  • Nișa pe care o vizați
  • Obiectivele campaniei pe care le aveți

Să aruncăm o privire la diferitele tipuri de reclame Facebook pe care le puteți difuza pentru afacerea dvs. și la ce obiective le pot servi.

  • Like-uri paginii
  • Reclame de implicare
  • Post promovare
  • Anunturi de achizitie
  • cunoasterea marcii
  • reclame localizate
  • Conversii site
  • Cliques fără site
  • promotii la evenimente
  • Oferă Promoții
  • Reclame pentru generarea de clienți potențiali

Creați straturi și straturi de date

Dacă nu folosiți o audiență personalizată pe Facebook, fă-ți timp pentru a construi publicul potrivit cu straturi inteligente de date.

Nu includeți doar datele demografice evidente ale pieței dvs. țintă. Pentru că exact asta fac concurenții tăi.

Căutați date similare cu ceea ce se angajează, reperele lor recente, educația, rolurile de muncă, precum și dispozitivul utilizat, declanșatoarele de achiziție și multe altele.

În timp ce extinderea campaniei de anunțuri vă crește acoperirea, abordarea restrânsă este cea care aduce conversii mai bune.

Includeți dovezi sociale în reclamele Facebook

Dacă doriți ca clienții să creadă că veți îndeplini ceea ce promiteți, atunci este necesară dovada socială.

Pentru că nu există un avocat mai bun decât un client existent.

Pur și simplu afișarea numărului de rezultate pe care i-ați ajutat pe alții să le obțină poate face o mare diferență.

Aceasta poate fi o campanie simplă care permite publicului să cunoască valoarea utilizării produsului sau serviciului dvs. În plus, puteți folosi și mărturiile clienților care direcționează utilizatorii către studiile dvs. de caz.

Subliniați emoțiile clienților

Dacă vrei ca oamenii adevărați să interacționeze cu afacerea ta, atunci accesează psihologia lor și declanșează emoții care îi îndeamnă la acțiune.

În loc să evidențiezi valoarea produsului tău, concentrează-te pe utilizarea unei copii care rezonează cu emoția consumatorului.

Cum funcționează reclamele Facebook Ads? Concluzie

Acum știți răspunsul la „Reclamele Facebook funcționează”? Da, și nu există absolut nicio îndoială în acest sens.

Dacă campaniile dvs. nu s-au difuzat până acum, spuneți că cheltuielile dvs. publicitare nu returnează atât de mult rentabilitatea investiției pe cât ați dori.

Este timpul să vă întoarceți la început și să vă revizuiți strategia de publicitate. De la obiectivele dvs. la cine vizați, până la abordarea pe care o utilizați – aprofundați înțelegerea psihologiei clientului țintă.

Dacă sunteți interesat să aveți pe cineva să vă gestioneze campania de publicitate pe Facebook pentru afacerea dvs., cu Agenția Creativ24 , vă garantăm mult mai mult decât un aspect atrăgător și un aspect modern pentru site-ul dvs. Cu alte cuvinte, obiectivul nostru principal este de a oferi companiilor din întreaga lume soluții eficiente pentru a genera vizibilitate pe internet.

Agentia noastra dezvolta strategii SEO precum si pozitionarea brandului pentru companii multinationale mari, mijlocii si mici, toate proiectele fiind importante pentru noi.

Creativ24 ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Follow Creativ24:

Agentie web design & dezvoltare web, specializata in crearea de site-uri web de prezentare, magazine online, campanii publicitare Facebook , Instagram si YouTube. Cu o vasta experienta in programare web si un portofoliu impresionant in Romania, Creativ24 este solutia optima pentru identitatea ta virtuala. Pana in prezent compania noastra a realizat cu succes site-uri de prezentare si magazine online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *