Anul 2018 se doreste a fi un moment zero in ceea ce priveste piata marketingului afiliat, dat fiind faptul ca este nevoie de noi idei pentru atragerea clientilor.
Marii “jucatori” de pe piata autohtona (dintre care se remarca Profitshare si 2 Performant) se vad in situatia de a face fata provocarii intrarii in Romania a gigantului Amazon, care detine una dintre cele mai bune retele de afilati din lume. Este cat se poate de normal ca multi dintre actualii afiliati sa-si reconsidere pozitia si sa se ralieze unei retele care ofera comisioane mult mai atractive, dar si produse mult mai variate si mai accesibile, dar si acces la piata international.
De partea cealalta, afiliatii romani se vad pusi in fata unei situatii destul de dificile in conditiile in care piata de afiliati din Romania a devenit atractiva si pentru companiile de servicii SEO din afara, care isi creeaza site-uri de promovare in limba romana. In plus, 2018 trebuie sa reprezinte acel moment in care platformele de afiliere si companiile care dispun de astfel de programe pentru afiliatii sa devina mult mai flexibile si mai deschise catre afiliati si sa le ofere acestora ceva mai multe beneficii.
Colaborarea este cheia care duce catre succesul comun!
Platformele de afiliere si companiile care utilizeaza astfel de servicii pentru afiliati le pot furniza celor care le promoveaza produsele acces la anumite date interne. Acestea le pot fi de folos afiliatilor care vor sti pe ce fel de produse se pot baza si care este nivelul de interes al clientilor pentru anumite categorii de produse, chiar direct de la sursa. Astfel de date in timp real ajuta la eficientizarea modului in care afiliatii isi vor putea elabora strategia de promovare a produselor, vor fi capabili sa identifice mult mai rapid anumite nevoi ale publicului targetat si isi vor putea defini mult mai bine pozitia pe piata.
Atentie marita la experienta oferita utilizatorului!
Tehncile de SEO trebuie sa fie strans legate de modul in care continutul oferit clientilor le imbunatateste acestora nivelul de experienta. Google apreciaza acel continut care ofera un plus de valoare celui care il utilizeaza, care isi petrece un interval de timp din ce in ce mai crescut pe respectivele pagini si care revine de fiecare data pe acel site. Achizitia unui produs va fi generate numai de un continut elaborat, structurat intr-un mod cat mai usor de citit pentru un client si bazat pe un nivel al expertizei foarte ridicat.
Programele de recomandare – intermediarul care genereaza clienti noi!
Mediul online abunda in programele de tip “referral”, asa ca, de ce n-ar fi utilizate astfel de programe de catre afiliatii care deja se bucura de un anumit prestigiu si incredere online? A fi influencer este cel mai bun mod prin care ii poti “directiona” pe cei din comunitatea ta “sa lucreze” in favoarea ta, dar si a lor. Recomandarile vor genera profit atat pentru tine, cat si pentru cei care le fac, asa ca, de ce sa nu fie 2018 acel an in care sa-ti oferi un plus care sa faca diferenta intre tine si competitori?
Lasă un răspuns