SEO versus content marketing

posted in: Internet, SEO | 0

Tehnical seo nu determina un trafic mai mare. Dar seteaza site-ul astfel incat sa faca fata solicitarilor. Tehnical seo – implementarea unui sitemap.xlm, optimizarea fisierului robots.txt si asigurarea ca titlul unei pagini este mai mic de 65 e caractere – nu inseamna partajare virala, raspandure sociala, cresterea peste masura a ratei de click etc.

Daca va ocupati de toate aceste lucruri tehnice, e ok. Site-ul dumneavoastra are nevoie de el pentru a sustine traficul. Site-ul dumneavoastra trebuie sa respecte cele mai bune practici si standarde web.

Nu vrem sa spunem ca tehnicile seo sunt aproape imposibil de atins. Dar exista site-uri cu greseli de codare, probleme pe partea de link-uri, titluri neoptimizate si metadate de proasta calitate. Iar aceste site-uri au avut la un moment dat capacitatea de a inregistra o crestere uriasa de trafic orientat.

Cum credeti ca s-a putut intampla acest lucru? De ce?

Raspunsul consta in doua cuvinte: content marketing.

Importanta Marketingului de continut
Si ajungem intr-un punct esential – sursa reala a traficului. Este vorba despre marketingul de continut.

Din moment ce aproape toata lumea respecta regulile SEO din punct de vedere tehnic, este evident ca trebuie sa faci ceva diferit, cu scopul de a te diferentia si de ea obtine trafic.

Si in acest moment intervine content marketing-ul. Acestea reprezinta un mod dovedit de crestere a traficului orientat. Poti obtine expunere maxima a brandului prin crearea unui continut irezistibil si puternic. Daca un site nu pune accentul pe content marketing sansa ca el sa se bucure de trafic sporit este de aproximativ una la trei milioane.

Dar sa mergem mai departe. Sa ne gandim ca toata lumea face content marketing. Sa ne gandim la firmele mici care se adreseaza altor persoane juridice. Oare ele au o strategie clara de content marketing?

Adevarul este ca multe dintre ele o au. Si multe dintre ele au o strategie bine pusa la punct.

Potrivit studiilor 90% dintre site-urile firmelor ce activeaza in segmentul BusinessToBusiness fac marketing de continut, chiar daca uneori procesul nu este bine documentat. Dar firmele inteleg tot mai mult importanta content marketingului, motiv pentru care isi cresc bugetele pentru aceasta misiune. Astfel ca mai mult de un sfert din bugetul unui specialist se cheltuie pe marketing de continut.

In aceste conditii totul poate parea oarecum descurajant. La fel ca in cazul lui tehnical SEO, toata lumea pare ca face marketing de continut. Dar nu este asa.

Vizitati-ne pe www.seoagency.ro si descoperiti raspunsul la aceasta dilema.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *