Principalele avantaje ale unui e-commerce

posted in: Copywriting | 0

În acest articol vă vom explica avantajele de a face un e-commerce. Explicăm principalele concepte și vorbim despre costuri și avantaje legate de Magazinele Virtuale.

În ultimul deceniu, obiceiurile consumatorilor s-au schimbat dramatic: cumpărătorii cercetează, compară și astfel cumpără de pe site-uri online, piețe, aplicații mobile, magazine fizice și site-uri sociale.

Pe măsură ce tehnologia inovatoare le ajută în călătoria, consumatorii caută experiențe remarcabile la aceste puncte de contact atât digitale, cât și fizice cu mărcile.

Fie că dorești să-ți extinzi afacerea sau doar la început, comerțul electronic are multe avantaje pentru o strategie pe termen lung, adică de a câștiga clienți.

De exemplu, dacă aveți un magazin fizic, sunteți limitat de zona geografică pe care o puteți deservi. Cu un site de comerț electronic, întreaga lume se deschide către afacerea dvs.

În plus, comerțul electronic pe dispozitive mobile a dizolvat toate limitările rămase. În acest articol separăm cele 6 avantaje principale ale unui e-commerce, adică să-ți duci profiturile și rezultatele la un alt nivel. Sunteţi gata? Lectură bună!

Ce este comerțul electronic?

Înainte de a vă arunca cu capul înainte într-o afacere de comerț electronic, ar trebui să știți ce include aceasta.

Comerțul electronic cuprinde orice tranzacție comercială care implică transferul de informații prin internet.

Aceasta este o descriere amplă dintr-un motiv. Comerțul electronic poate avea multe formate diferite. Poate include un site web de marcă, o aplicație mobilă, piețe, dar și platforme de social media.

Deși există multe modalități de a vinde consumatorilor prin internet, principalul avantaj al vânzării online este că puteți vinde consumatorilor oriunde și oricând. Puteți întâlni clientul unde și când fac cumpărături.

Nu contează dacă stau acasă pe canapea, în pauza de prânz la serviciu sau chiar dacă folosesc aplicația dvs. într-un magazin fizic – ei pot finaliza o achiziție online. Iată principalele avantaje ale adoptării acestui tip de afacere:

Avantajele unui e-commerce: Câștigă noi clienți cu vizibilitatea motorului de căutare

Retailul fizic este condus de mărci și relații. Pe lângă aceste două motoare, comerțul cu amănuntul online este, de asemenea, condus de traficul din motoarele de căutare. Nu este neobișnuit ca clienții să urmeze un link în rezultatele motoarelor de căutare și să ajungă pe un site de comerț electronic despre care nu au auzit niciodată. Această sursă suplimentară de trafic ar putea fi punctul de vârf pentru unele companii de comerț electronic.

Costuri mai mici

Unul dintre cele mai tangibile avantaje ale comerțului electronic este costul redus. O parte din aceste costuri reduse ar putea fi transmisă clienților sub formă de prețuri reduse. Iată câteva dintre modalitățile prin care costurile pot fi reduse prin comerțul electronic:

  • Publicitate și marketing: Traficul organic al motorului de căutare, plata pe clic și traficul pe rețelele sociale sunt câteva dintre canalele de publicitate care pot fi rentabile.
  • Personal: automatizarea comenzii, facturării, plăților, gestionării stocurilor și a altor procese operaționale reduce numărul de angajați necesari pentru a rula o configurație de comerț electronic.

Găsiți produsul mai repede

Nu mai este vorba de a împinge un coș de cumpărături pe culoarul din dreapta sau de a explora produsul dorit. Pe un site de comerț electronic, clienții pot face clic pe navigarea intuitivă sau pot folosi o casetă de căutare pentru a restrânge imediat căutarea de produse. Unele site-uri își amintesc preferințele clienților și listele de cumpărături pentru a facilita achizițiile repetate.

Avantajele unui comerț electronic: Eliminați timpul și costul călătoriei

Nu este neobișnuit ca clienții să parcurgă distanțe lungi pentru a ajunge la magazinul fizic preferat. Comerțul electronic le permite să viziteze virtual același magazin cu doar câteva clicuri de mouse.

Oferiți cumpărături comparative

Comerțul electronic facilitează compararea cumpărăturilor. Există mai multe servicii online care permit clienților să răsfoiască diverși comercianți de comerț electronic și să găsească cele mai bune prețuri.

Activați oferte, cupoane și achiziții de grup în comerțul dvs. electronic

Deși există echivalente fizice pentru oferte, cupoane și cumpărături de grup, cumpărăturile online le fac mult mai convenabile. De exemplu, dacă un client are un cupon de reducere mare pentru curcan la un magazin fizic și hârtie igienică la altul, e posibil să considere imposibil să profite de ambele reduceri. Dar clientul ar putea face acest lucru online cu câteva clicuri de mouse.

ofera informatii abundente

Există limitări ale cantității de informații pe care o puteți afișa într-un magazin fizic. Este dificil să echipați angajații să răspundă clienților care au nevoie de informații din toate liniile de produse. Site-urile de comerț electronic pot pune cu ușurință informații suplimentare disponibile clienților. Majoritatea acestor informații provin de la furnizori și, prin urmare, nu costă nimic pentru a crea sau întreține.

Creați o comunicare țintită

Folosind informațiile furnizate de un client în formularul de înregistrare, dar și plasând cookie-uri pe computerul clientului, un comerciant de comerț electronic poate accesa o mulțime de informații despre clienții săi. Îl puteți folosi pentru a comunica mesaje relevante.

Rămâi deschis tot timpul

Site-urile de comerț electronic pot rula tot timpul. Din perspectiva unui comerciant, acest lucru crește numărul de comenzi pe care le primesc. Din perspectiva clientului, un magazin „întotdeauna deschis” este mai convenabil.

Creați piețe pentru produse de nișă

Cumpărătorilor și vânzătorilor de produse de nișă le este dificil să se localizeze în lumea fizică. Online, este doar o chestiune de client care caută produsul într-un motor de căutare. Un exemplu ar putea fi achiziționarea de piese învechite. În loc să distrugem echipamentele vechi din lipsa pieselor de schimb, astăzi putem găsi piese online cu mare ușurință.

Avantajele unui comerț electronic: Strategia de marketing de conținut

O prezență online vă permite să oferiți clienților mai multe informații despre produsele și serviciile dvs. Un site web de marcă oferă în special vânzătorilor un loc pentru a oferi clienților conținut cheie.

Conținutul cheie al produsului include descrieri detaliate ale produselor, comparații de produse, precum și disponibilitatea în stoc și prețurile în magazin. Aceste informații ajută un client să ia decizia de cumpărare atât în ​​magazin, cât și online.

Site-ul dvs. de comerț electronic vă poate oferi, de asemenea, mai multe informații despre afacerea dvs. sau despre cum să vă folosiți produsele. Paginile web, precum și marketingul prin e-mail pot fi dedicate poveștii mărcii dvs. și modului în care sunt realizate produsele dvs. Postările, dar și videoclipurile de pe bloguri pot oferi conținut util despre utilizarea produselor sau serviciilor tale. Aflați mai multe despre cum o strategie de marketing de conținut poate crește vânzările online.

De exemplu, companiile alimentare oferă consumatorilor rețete și sfaturi pe site-ul lor web. Acest tip de conținut creează o poveste pentru marca dvs., oferind în același timp o experiență mai bună pentru clienți. Pe o piață competitivă, acest tip de informații vă diferențiază de alți vânzători.

Avantajele unui comerț electronic: Câștiguri pasive

Dacă vă puteți menține magazinul deschis 24 de ore pe zi și puteți extinde ofertele către un public global, înseamnă că aveți potențialul de a crea un flux pasiv de venituri – ceea ce înseamnă că veniturile dvs. nu depind neapărat de vânzările mari. vânzători sau orele de deschidere. Când dvs. și clienții dvs. nu mai sunteți constrânși de logistică, cum ar fi locația și ora din zi, aveți multe oportunități de a crește veniturile în moduri noi.

Concluzie asupra avantajelor unui e-commerce

Deși în majoritatea cazurilor este destul de ușor și cu risc scăzut să deschizi un magazin de comerț electronic pentru afacerea ta, vei dori să ții cont de câteva lucruri. Pe de o parte, veți dori să vă asigurați că investiți într-un dezvoltator/designer (sau agenție) web foarte profesionist, care să vă ajute să creați un sistem solid pentru site-ul dvs. care va fi sustenabil, dar și sigur pe o perioadă lungă de timp.

Cu Agenția Creativ24 , vă garantăm mult mai mult decât un aspect atractiv și un aspect modern pentru site-ul dvs. Obiectivul nostru principal este de a oferi companiilor din întreaga lume soluții eficiente, adică de a genera vizibilitate pe internet.

Agenția noastră dezvoltă strategii SEO și de poziționare a mărcii pentru companii multinaționale mari, mijlocii și mici, toate proiectele fiind importante pentru noi.

Creativ24 ​​vă oferă servicii profesionale de web design la prețuri avantajoase, creare de site-uri prezentare pentru companii mici și mijlocii, creare magazine online și cataloage de produse, precum și alte servicii conexe: întreținere și administrare site-uri weboptimizare SEO și promovare onlinedesign grafic și identitate companiegăzduire web și înregistrare nume de domenii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *